zondag 2 januari 2022

Iets met een D bij Knutsels en Kadootjes.

Een nieuw jaar betekent ook weer nieuwe challenges en vandaag gaat die bij Knutsels en Kadootjes van start. Drie jaar geleden hadden we bedacht dat we 'iets met een A' wilden zien op je kaart en daarop volgden de letter B en vorig jaar de C, geen toeval dat het nu de letter D is. Ik koos voor een dromenvanger (Craftable CR1373 van Marianne Design) en maakte er een dit kaartje mee. Simpel, maar meer heeft het niet nodig...

Doe gerust mee, dat kan t/m vrijdag 28 januari. We zijn erg benieuwd wat jij bedenkt met een D! Inspiratie nodig? Kijk dan op het blog, want ook mijn DT-maatjes hebben erg leuke voorbeeldkaartjes gemaakt. Fijne dag vandaag en graag tot morgen, want dan start de 1e challenge van dit jaar op het 4 Season blog. Ga daar alvast een kijkje nemen, mocht je nieuwsgierig zijn naar de top 3 van de Winterwarme breisels-challenge...

Challenge;

Creaties Suzan (op Facebook) - Embossing
 

6 opmerkingen:

  1. Wat goed bedacht, de dromenvanger.
    Ik zat al te wachten op de D.
    Leuk hoor, ik zal ook dit jaar weer(bijna) altijd meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das echt een kaart om U tegen te zeggen. Zo mooi
    Beautiful!

    Men beste wensen voor het nieuwe jaar
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst de beste wensen voor 2022 Colien.
    Wat heb je een super leuk kaartje gemaakt met de dromenvanger!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje met de dromenvanger, De D is niet zo moeilijk voor mij, maar ik wacht eerst maar eens af wat er morgen komt . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dromenvanger is een goeie! je kaart is ook heel leuk.
    En morgen hoor je hoe het na de vakantie zal gaan. Ik ben heel benieuwd wat er besloten gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien