donderdag 14 september 2023

52 Weeks to Christmas, week 37

Week 37 inmiddels, wat gaat het jaar toch rap! Vandaag 2 kaartjes met strookjes papier uit de nieuwe Winter Hygge paper pad van Marianne Design. Mooie kleurtjes zijn het!
Bij het eerste kaartje heb ik wat ruimte tussen de strookjes gehouden, dat vind ik eigenlijk net iets speelser als tegen elkaar aan, zoals bij dit tweede kaartje. Bij beide kaartjes de 'build a pine tree' malletjes en een tekstje van Nobody Els gebruikt. Op de achtergrond wat spetters met Distress inkt en tot slot wat glimsteentjes geplakt. Weer 2 kaartjes klaar...

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je, naast mijn eerste kaartje, ook een kaartje van Suzan én vindt je er de uitslag van de augustus-challenge.

Gisteren het bultje laten weghalen tijdens het chirurgisch spreekuur. Het bleek onderhuids nog wat verder door te lopen, dus uiteindelijk werd het een flinke wond. Nu 4 hechtingen en tot vanavond mag het niet nat worden, dus douchen zat er even niet in. Over 2 weken mogen de hechtingen eruit en hoor ik meteen de uitslag van het lab. Gisteravond zijn Rolf en ik een fijne wandeling gaan maken in de Drunense duinen, sporten maar even overgeslagen.....

Challenges;

Girlz Creative Christmas Challenge - Kerstboom

Merry Little Christmas Challenge - Anything goes

TGIF - Sketch

52 Christmas Card Throwdown - Colour Challenge



 

12 opmerkingen:

  1. Twee sprankelende kerstkaarten Colien , leuk met de strookjes
    Groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten met het strookjes landschap.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dan maar dat het is weg gehaald. Op kweek zetten doen ze eigenlijk altijd, extra onderzoek geeft rust vind ik.
    Leuk hoor, deze 2 kaartjes.
    De achtergrond is mooi, zoiets zag ik ook bij Nancy, ik heb het opgeslagen, ga het onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kaartjes weer hoor Colien! Vervelend van dat bultje. Hopelijk niks ernstigs! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele leuke kaartjes Colien....en handig om wat restjes weg te werken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lmooie kerstkaarten Colien.
    Hopelijk een goed resultaat van het lab. ALtijd een beetje bangelijk...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten met die strookjes, Colien! Mooie kleuren inderdaad.
    Wat vervelend dat het toch een wat grotere ingreep bleek, hopelijk krijg je een goede uitslag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee super leuke kerstkaarten heb je gemaakt met de strookjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes! De vroege vogels gisteren heb ik gemist! maar de sketch herkende ik.
    Wel even een tegenvaller dat dat bultje nog onderhuids doorliep. Beterschap! Kalm aan maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your cards look great! Love how you combined our challenge with the sketch! Thank you very much for playing along with 52CCT. Rosi x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beide kaarten leuk met die strookjes !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien