zondag 10 september 2023

Reminder Pocketcard bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m vrijdag 22 september kun je meedoen met de lopende challenge bij Knutsels en Kadootjes. Het thema is 'Pocketkaart en we willen graag een pocket met daarin labels op je kaart zien. Van Monique kregen we de laatste DT-dag allemaal een gave mal waarmee je makkelijk een 'loaded pocketcard' kan maken. Ik gebruikte em in combinatie met papier en plaatjes van Alu Cid, een pakket wat ik laatst over heb genomen van Margriet. Maar ook zonder mal kun je een pocketcard maken, kijk maar eens op ons blog naar onze voorbeeldkaartjes.

Appelpop was warm, maar ontzettend tof en het optreden van Black Bottle Riot was weer te gek. Een heerlijke muzikale dag gehad! Vandaag lekker thuis wat aanrommelen, fijne dag allemaal!




 

2 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Zie ik het nou goed, zijn het 2 pockets?
    Je kan hier eindeloos me variëren ligt mij.
    Hier vandaag ook rust. Wij zijn voor het laatst op de camping geweest en ik heb nu heel veel was. Met dit weer droogt dat goed buiten, dus daarmee ga ik mezelf vandaag bezig houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf kaartje, lekker veel op te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien