dinsdag 26 september 2023

Steampunk.

Bij Do A(ll) Kreatives vragen ze om een creatie in Steampunk-stijl. Heel tof vind ik dat en afgelopen zaterdag heb ik 4 kaartjes gemaakt in dit thema.
Vandaag zie je er 2. De achtergrond is gemaakt met structuurpasta en een masker. Vervolgens heb ik cardboard radertjes en hexagons opgeplakt en ook een metalen motje. Daarna alles bewerkt met zwarte gesso. Aan de zijkanten wat stukjes designpapier geplakt en gespetterd met zwarte inkt. Tot slot afgewerkt met bronskleurige metallic gilding wax.
Ook dit A6-formaatje is op dezelfde manier ontstaan. Hier turquoise wax gebruikt , passend bij het designpapier. 

Gisteren en vandaag zijn lange werkdagen, twee dagen op school = werk van 08.00-21.00 uur.  Na de lessen zijn er namelijk 's middags en 's avonds driehoeksgesprekken (leerling-mentor-ouder) ingepland. Elk gesprek duurt 15 minuten en dat 22 keer, dat is intensief... Maar wel waardevol,  want je leert de leerlingen en ouders goed kennen. Challenge;
Do A(ll) Kreatives- Steampunk 


6 opmerkingen:

  1. Oh deze zijn wel gaaf! Ik vind het een lastig onderwerp, maar denk te moeilijk (denk ik)
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend mooie kaart.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,
    Wat een ontzettend stoere kaart zeg. heel erg mooi. prachtig gedaan.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke stoere kaart en de gilding wax komt mooi uit op het zwart.
    Dankjewel voor het meedoen bij de DAK challenge.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey wow.. die sehen ultra Klasse aus!
    Schön Dich wieder zu sehen! :-)

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer aktuellen Challenge bei Do-Al(l) Kreatives!

    Grüßle und viel Glück
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien