dinsdag 8 februari 2011

M'n 2e Award!

Hoera, gisteren heb ik mijn tweede award gekregen! Ik mocht em ontvangen van Sanne. Ben er erg blij mee en heb de banner dan ook met trots rechts op mijn blog geplaatst :)
Waardering voor mijn creaties vind ik erg leuk en lees ook graag de reacties op mijn kaarten en andere freubels. Ben er dan ook trots op deze Award te mogen ontvangen!


De bedoeling is nu dat ik de Award door ga geven aan bloggers die ik volg en waar ik inspiratie opdoe. Ik wil hem aan heel veel mensen geven, maar helaas, dat mag niet.
Natuurlijk kan ik em teruggeven aan Sanne of doorgeven aan mijn scrapmaatjes Esther, Mariken en Debby, maar zij hebben de Award ook al van Sanne ontvangen.

Dus heb ik de volgende bloggers gekozen en geef ik de Award door aan:

Miranda - Zij maakt erg leuke dingen, niet alleen haar scrapkaarten zijn erg mooi, maar ook haar andere scrapprojectjes. Ook zie je op haar blog zeepkettingen en zelfs cupcakes :)
Caroline - Vind haar kaarten altijd erg mooi gecombineerd, zowel qua kleur als qua materialen.
Mo(nika) - Geen idee hoe ik op het blog van deze Zwitserse ben gekomen, maar ik check haar blog regelmatig om haar lieve creaties te bewonderen. Ze is lid van het DT van het blog: Fun with shapes and more.
Yvonne - Ben jaloers op haar manier van inkleuren, wat een prachtige afdrukjes zijn er te zien op haar kaarten en andere scrapsels. Heb haar al eens het kleuren zien demonstreren, erg mooi! Hopelijk kan ze ons eens het inkleuren met Distress inkt goed aanleren...

Voor de mensen die de award van mij hebben gekregen, volg de volgende instructies:

- Maak een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank op haar blog voor deze award.
- Geef deze award door aan 3 tot 5 van je favoriete blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs.
- Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou.

Veel plezier met jullie award! Jullie hebben hem verdiend!
grtz. Colien

4 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Gefeliciteerd met je 2de award, leuk hoor! Goed teken dat je weer achter je leptopje zit, hoop dat je snel beter bent!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh Colien, thanks indeed for your lovely award, that's so kind of you !!! And many congratulations to yours !!!
    Big Hugs,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooooo wauw te gek joh!bedankt!
    ik zal hem van de week op mijn blog zetten:-)
    super bedankt ook voor de complimenten:-)tof om te lezen!
    groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien,
    Allereerst gefeliciteerd met je award!
    Verder zit ik hier helemaal te blozen vanwege je prachtige compliment en de award die je mij wilt geven.....echt echt super lief van je!
    Dank je wel!
    Dikke knuffel,
    Yvonne (phoebeez)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien