maandag 18 april 2011

Hiep Hiep Hoera

Via Mariken maakte ik kennis met de stempels van Kraftin Kimmie. Wat zijn ze leuk! Deze zeemeermin Marina is erg geschikt om als cirkel uit te snijden. Daarom heb ik haar gebruikt bij de sketch op het Allsort Challenge blog. De kleuren zwart/wit/lila en groen horen bij de challenge van Wags 'n Wiskers. Bij Kraftin Kimmie kun je deze keer bingo spelen en ik heb gekozen voor een vertikaal rijtje daaruit: flowers, glitters en punches.
Het lijfje en staart van Marina heb ik bewerkt met Stickles. De bloemen zijn gemaakt met ponsen van Nellie Snellen. De kralen komen bij m'n bloemschikspullen vandaan. Het tekstlabel is van Femke en die kun je hier gratis downloaden. Het designpapier is van Prima Marketing.
Fijne (werk)week en tot morgen!

grtz.Colien

Challenges:
Kraftin Kimmie Stamps!! - Bingo (flowers-glitter-punches)
Wags 'n Wiskers - Challenge #52: A Color Combo

12 opmerkingen:

  1. een superkaart !!! heel erg mooi ! vooral die ronding van het plaatje en dan in een cirkel uitsnijden, klopt helemaal !! top !
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, leuk plaatje en mooie kleuren,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Colien!!!!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enorm leuke kaart is dit geworden!
    Ik vind de kleurencombi erg leuk en het is een prachtige dame....
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, Colien... Weet waaraan je begint, je krijft er echt een Kraftin' Kimmie verslaving van hoor!! Wat een prachtig kaartje is dit!
    Leuk om in te kleuren he, je hebt het ook prachtig gedaan!!!
    Bedankt om met ons mee te doen bij Kraftin' Kimmie!
    Groetjes Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Colien,leuk afdrukje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig! Ik hou ook zo van deze stempels. De nieuwste zijn helemaal geweldig! Tot morgen!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Colien,
    wat heb je leuke dingen gemaakt terwijl ik er een weekje tussenuit was !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Colien,
    Dit is een superkaart! Héél mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Colien. De Kimmie's doen het goed he?
    Tot morgen, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a wonderful take on the Allsorts sketch this week, thank you for participanting!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is beautiful the image is stunning and the flowers looks so lovely...

    Thanks for doing such a great job with the sketch this week and for playing at Allsorts

    Emma xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien