maandag 5 september 2016

THANKS.

Met de gestanste rondjes die ik nog over had van de beurs maakte ik gisteren dit simpele bedankkaartje. De tekststempel is van Joy! en ik vind het wel leuk om zo'n grote tekst erop te zetten. Toch ontbrak er nog wat, dus heb ik nog eikeltjes (van de Marianne Design eekhoorn) erbij geplakt.
Vandaag start schooljaar 2016-2017, we moeten weer aan de bak! Nog even zonder leerlingen, die komen morgen pas. Maar genoeg te doen vandaag, wij krijgen de dag waarschijnlijk wel gevuld... :-)
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS2552

14 opmerkingen:

  1. leuke kaart met al je restjes, fijn dat je gewoon tot de laatste snipper alles opgebruikt.
    succes vandaag !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk! Ik hou van grote teksten :) Eikeltjes staan er zeker gaaf bij en maken het kaartje nog herfsteriger. Tot zo, we mogen weer xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een hele leuke kaart geworden, de eikeltjes passen er super bij. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal leuk met die grote tekst !
    Succes vandaag , hier zijn de scholen al begonnen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Colien,

    Super restjes-kaartje... Ik hoorde dat Martina je ontmoette zaterdag op de beurs. Zonde, ik kon enkel vrijdag, we hadden braderij met 'in 't Woefke' op zaterdag en zondag...
    Misschien een volgende keer, meestal ga ik samen met Martina naar de beurs, maar zij moest vrijdag werken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan met deze kleurtjes al een beetje Halloween of herfst kan ook! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bekende rondjes, gaaf kaartje geworden zo.
    Multifunctionele rondjes.

    Hopelijk was het goed inkomen vandaag op de eerste werkdag?

    Groetjes Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben dol op de zomer, maar van dit kaartje krijg ik al zin in de herfst!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk bedank kaartje met de grote en kleine rondjes. En de tekst springt er uit LEUK!!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love the fall theme in this Thank You card! So pretty and great details. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk kaartje! Vond de kaarten van de beurs ook prachtig!
    Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LOVE your circles with all of the fun patterns. Perfect with the big "THANKS"! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Handig om op die manier je restjes op te maken, het papier is veel te leuk om er niks mee te doen! Leuke uitwerking van de sketch ook! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoewel het nog prachtig weer is zijn die herfstkleurtjes toch ook wel weer heel leuk. Gaaf gedaan! Succes met werken weer!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien