vrijdag 6 januari 2017

Congrats on your new home.

 
Eergisteren heb ik de map met Carta Bella papiertjes erbij gepakt om de laatste restjes op te maken. Een tijd geleden (zie dit bericht van afgelopen oktober) was het blokje bijna leeg, maar nu de nieuwe IDEE&post er bijna weer aan komt, wilde ik de map echt leeg maken. Dus perste ik er nog een aantal kaartjes uit, waaronder deze voor een collega die deze vakantie is verhuisd.
Met toevoeging van een achtergrondpapiertje lukte het ook nog om dit verjaardagskaartje te maken. En nog was het niet helemaal op, dus binnenkort nog meer Carta Bella papiertjes te zien hier...en de kaartjes die ik gisteren maakte tijdens de knutselmiddag met Larissa..
Vandaag de kerstspulletjes opruimen, zal de lichtjes missen!
Challenge;
Sketch Saturday- Sketch #444


11 opmerkingen:

  1. Het huisje en de cupcake blijven toch toppertjes he, en zeker als.je ze met zo'n mooie kleurrijke papiertjes kan combineren!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha, restjes, wie heeft ze niet ! =) leuke resultaten zo, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een lekker gezellige kaartjes heb je weer gemaakt! Leuk hoor Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke vrolijke kaarten !
    Mijn kerst is in huis verdwenen , maar de krans aan de deur en de lichtjes in de tuin
    mogen tot morgen !
    Altijd weer jammer als ze weg zijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Colien, lekker vrolijke kaartjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vrolijke kaartjes Colien , leuk papiertje. Ik moet dadelijk nog spulletjes op gaan ruimen, is altijd weer ff wennen . Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word er helemaal vrolijk van.
    & zo knap dat je tot het laatste restje er iets moois van weet te maken.
    Je was goed op dreef met de shaker kaartjes gisteren, zo leuk! Heb aandachtig gekeken, hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah super! Dat is wel een goed idee om jezelf te dwingen een iDEE&Post op te maken voor de nieuwe eraan komt.... Moet ik ook doen. Dank voor de tip. (dan heb ik nog heel wat te gaan...)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 prachtige kaartje heb je met dat mooie DP gemaakt Colien...
    het is inderdaad veel minder leuk nualle lichtjes weer weg zijn....het is dan zoooo gezellig ...jammer dat het niet langer kan eigenlijk....kan wel.... maar dat doe we niet ;-))...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both cards are super cute! I love all the layering. Thanks so much for sharing your work with us over on the Sketch Saturday blog.
    ~Jo, SS-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat zijn ze leuk met deze papiertjes! Ik moest bij de bovenste een beetje aan een koekhuisje denken. De kerstboom en stal heb ik inmiddels ook opgeruimd maar de kaarten laat ik nog even hangen..

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien