dinsdag 17 januari 2017

Karin Joan meets Love & Adore...

Ook deze 2 kaartjes maakte ik vorige week vrijdagavond. Zo leuk om met deze vrolijke Simple Stories papiertjes te fröbelen! Zeker in combi met de mooie stempels van Karin Joan. Je zag ze al op (of zeg je 'in'...?) de pocketletter voor Quint, voor deze kaartjes heb ik ze ook weer gebruikt. De diamant zit in de Sparkle and Shine set en het lukte prima om em op glitterpapier te stempelen.
En die kadootjes zijn zo gezellig, kijk nou hoe simpel je een feestelijk kaartje kunt maken...! Wat enamel dots en een stickertje erbij, helemaal leuk!
Ook op deze kaartjes het flesje Nuvo glitterdrops weer gebruikt, op zwart papier geeft dat een gaaf effect. Al zijn dit geen drops, hihi. Morgen even iets anders, maar je kunt nog veel verwachten met dit IDEE&post pakket, that's for sure!!
En natuurlijk laat ik jullie nog even mijn handlettering kaartjes zien, deze 5 maakte ik zondagmiddag bij de Scrapheap tijdens de workshop onder leiding van Esther. Zo leuk om te doen en heel ontspannend! (alhoewel ik met gloeiwangen zat te schrijven, haha) Zo jammer dat het zoveel tijd kost en ik zoveel leuk vind.... Proberen te doseren, dan maar ;-)
Challenge;
Paper Play Sketches - Sketch #30

9 opmerkingen:


  1. Wat een mooie en vrolijke kaartjes,
    gave papiertjes gebruikt en je
    handlettering kaartjes zijn ook gaaf ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie vrolijke kaartjes! Erg leuk. En wat zijn je handletteringkaarten gaaf geworden Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie en kleurrijke kaartjes Colien...en ook je handlettering kaartjes zijn zooooo leuk...Ik wil best geloven dat daar heel wat tijd in gaat zitten ...maar het resultaat mag er wezen...
    PRACHTIG!!!

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er super uit! Goed van kleur, heel leuk gedaan weer.
    Je handletteringkaarten zijn echt super gaaf! Echt super knap van je, je hebt er echt talent voor.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke en heerlijk vrolijke kaarten! Je handlettering zag ik al op FB, goed gedaan!!!
    Ik zit er ook wel eens op te oefenen via Dawn Nicole, maar ik kom er steeds meer achter dat het toch niet echt bij mij past. Dat heeft te maken met tijd ook, maar ook met het gevoel dat het niet goed genoeg is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Both of your cards are beautiful! Love the bright colors and you did a great job with our sketch! Thanks so much for sharing with us at Paper Play Sketches! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kaartjes zijn erg leuk.
    De combinatie met het papier en de stempels past goed bij elkaar.
    En de handlettering kaartjes heb je zo mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een moois weer allemaal. Ik kan zien dat je plezier hebt gehad!! Je handlettering kaartjes zag ik al op instagram, vind ze super maar ook je Dee-kaartjes zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha, wat leuk weer! Allebei zijn ze top! En je handlettering is helemaal gaaf! Wow, wat een leuke teksten en zelfs tekeningetjes erbij! Razend knap, hoor!
    En je hebt er al weer een aantal met het nieuwe pakket gemaakt....nu ik nog ;-)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien