dinsdag 24 april 2018

Eline's cute animals #2.

Vandaag de 2e week van de uitdaging die Linda en Gerdine hebben bedacht om 10 weken lang creaties te laten zien met Eline's cute animals. Dit keer heb ik gekozen voor de katjes en opeens vraag ik me af of die ook van Eline is?! De stempelset (EC0152) sowieso wel, maar ik twijfel nu over de malletjes, ook omdat ik ze niet terug zie op de afbeelding hierboven. Oh, jawel, links boven in het grijs.... Sorry: even in de vakantiemodus ;)
Hoe dan ook, de kat hoort zeker in mijn top 10 thuis. Ik maakte er al heel veel kaartjes mee en dit keer werden het er dan ook snel weer twee. Voor beiden een achtergrondje gemaakt met een stencil en dat uitgesneden met de stitched MFT mal. 
De tekstjes komen uit de Eline's cute animals stempelset met de ezel/zebra. Ze zijn met wit embossingpoeder en de heattool bewerkt.
Ik ben benieuwd welke diertjes de andere deelnemers hebben gekozen, ik ga een rondje maken, prima vakantie-besteding! :)
Challenges;
CAS on Friday - Black, white and pink (bovenste kaartje)
Crazy for CAS - #5 gebruik een stencil
Dutch Card Lovers - CAS babykaartje

33 opmerkingen:

  1. Super leuk deze katjes kaarten.
    Op de afbeelding staat het katje bovenaan, bij het schaapje, het eerste rijtje linksboven.
    Veel plezier op vakantie, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk!
    Ik plaatste zondag een bericht over de jaarwerken, heb je het gezien?
    Dit poesje heb ik niet, het is wel heel lief. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....super schattig Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is er ook eentje van Eline hoor, links boven op de poster naast mijn favoriet van deze week, het schaap...
    Mooie kaartjes!
    Fijne vakantie
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten Colien met het katje van Eline. Volgens mij was het er eentje van de eerste serie die uitkwam.
    Fijne vakantie!!
    Tot de volgende diertjes dinsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattige kaartjes met dit katje Colien, leuk gemaakt!
    Fijne vakantie.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee onwijs leuke kaarten Colien en gaaf om de poes op jou 2e plaats te zien!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaarten! Mooi met die stencils op de achtergrond Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooierds! Ik hou erg van je achtergrondjes! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten zeg! Leuk met de eigen achtergrond. Ik ben nog aan het bedenken waar de poes in mijn Top 10 voorbij zal komen. Weer leuke inspiratie zo in ieder geval!

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaartjes. Leuk dat je mee doet met CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, deze katjes, Colien en wat heerlijk dat je helemaal in de vakantiemodus zit!
    Ik heb de afbeelding ook al zitten afspeuren, sinds ik er vorige week bij Nelleke achter kwam dat die ene kip niet van Eline is :-)
    Vrolijke geboortekaartjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf om de achtergrond te maken met een stencil.
    Je brengt me op een idee, ik gebruik mijn stencils veel te weinig.
    Wat een lieve kaartjes zijn dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk gedaan met de gestempelde achtergrond erbij! Toppertjes!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gaaf! Heel creatief met die leuke achtergrondjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk dank voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

      Verwijderen
  16. Een heel leuk kaartje Colien ...zo schattig dat poesje erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze zijn wel erg schattig hoor! Erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartjes! Heel mooi gemaakt.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik had deze katjes nog niet eerder gezien, leuk is hij. En mooi je achtergrondje er bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lieve kaartjes, Colien! Leuk met het katje :) Heb je gezien dat er nieuwe katjes uitkomen in juni? Hebben!! Althans, bij mij staan ze alvast op mijn verlanglijstje. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal leuk deze katten kaarten, ik hou wel van CAS!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Superleuk zijn deze kattenkaartjes. Leuk ook met de achtergronden. Wat een inspiratiebron hier weer te vinden.
    Geniet van jullie vakantie, ook nog aan de knutsel?

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk gemaakt met de poesjes.
    Heb je al gezien dat er in juni weer hele schattige poesjes uitkomen van Eline.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ah wat een leuke en lieve kaartjes.
    Ook die hebben we nog.

    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk zeg, deze poes! Ik zag de reactie van iemand hierboven en ik ben gaan kijken wat er nu weer aan komt. Te leuk!!!
    Veel plezier in Zuid Limburg! En bloggen is zeker een goede tijdsbesteding op vakantie....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat leuk deze katjes en hij doet het super op een babykaart. Prachtig.
    Bedankt voor je deelname bij de DCL. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattige kaartjes, Colien. Lief katje en mooi ontwerp. Bedankt voor deelname aan CAS on Friday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Twee echte cas kaartjes en ook twee hele superkaartjes. Zo komen die leuke katjes helemaal goed tot hun recht.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schattig en origineel geboortekaartje!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. This is just adorable. Thanks for sharing at Always Fun Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ze zijn leuk. Bedankt voor het meedoen met de Crazy for CAS challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien