vrijdag 6 april 2018

Restjes opmaken...

Afgelopen woensdag viel het nieuwe IDEE&post pakket in de bus. Reden om van de restjes van de vorige kit op te maken. Dat deed ik 1e Paasdag al, toen heb ik lekker op het gemakje zitten fröbelen en voor elke dag van deze week kaartjes gemaakt en ingepland.
Ik heb bij Sketch Saturday diverse sketches uitgezocht en in totaal 4 kaartjes gemaakt. Dit was de eerste: #307.
Deze sketch was uitermate geschikt om kleine strookjes papier te verwerken. De MFT-woordstans kocht ik laatst bij BijOmaDee en ik heb de letters een beetje extra's gegeven met een glitterpen uit een nog oudere IDEE&post. 
Dan deze, waarop 3 rest-strookjes zijn geplakt. De woordstans komt uit een oudere IDEE&post.
 

En tot slot deze 2. Dat waren de enige hele vellen nog uit het blokje. Eerst eentje gemaakt, daarna ook nog in 'negatief'. De tekstjes zijn stickers van de Hema. 
En deze maakte ik naar aanleiding van een andere sketch-challenge, maar die is inmiddels afgelopen. Maar toch wat restjes op kunnen verwerken en naar Bep, teammaatje bij 52 Weeks to Christmas, gestuurd voor haar verjaardag afgelopen woensdag.
Het pakket is nu zo goed als op, er zitten nog een aantal stukjes papier in de envelop, die komen vast nog een keer aan de beurt. De leuke tekststempels zijn sowieso tof om vaker te gebruiken, zeker op kaartjes naar medefröbelaars en blogmaatjes....
Op naar de laatste werkdag, hopelijk ietsje rustiger dan gisteren, toen had ik om 14.10 uur voor het eerst (en meteen laatst) een kwartiertje pauze. Ach, even doorzetten en dan op naar een leuk weekend met mooi weer. Vanavond organiseren Rolf en ik een PUPQUIZ tbv Alpe d'HuZes. We hebben leuke vragen bedacht (al zeg ik het zelf, haha), hopelijk vinden de kandidaten dat ook :)
Challenges;
Sketch Saturday - Past sketches #307, #314 and #349
Always Fun Challenges - Happy Birthday


15 opmerkingen:

  1. Jij bent echt de koningin van de restjes! Ik vind het zo knap dat je alle spullen uit de iDEE&post echt op weet te maken. Met deze laatste restjes heb je echt weer hele leuke, vrolijke kaarten gemaakt. Bijna weekend, heerlijk! Succes alvast met de popquiz met de leuke vragen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Colien , Superleuke serie kaartjes !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaartjes!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie restjeskaartjes, Colien! Wat heb je goed veel met het pakket gedaan! Er is nog maar weinig uit mijn handen gekomen, terwijl het toch zo leuk is! Hopelijk heb ik gauw tijd en inspiratie.
    Veel plezier met de quiz voor het goede doel!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat doe je dat toch slim, een paar leuke schetsen wat vrolijk papier en het resultaat is een prachtige serie kaartjes. Top! Succes met de pop-quiz. Het wordt prachtig weer dus dat zal de sfeer zeker ten goede komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeps , restjes opmaken is niet mijn ding !
    Jij kan er wat van !
    Ze zien er allemaal top uit !!!!!

    Succes met de quiz !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige restjeskaarten Colien!
    Veel succes met de quiz vanavond.
    Fijn weekend, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een kleurenpracht! Erg mooie kaarten.
    Heel veel succes met jullie pub-quiz!
    Fijn weekend.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige restverwerking! Hele mooie resultaten!
    fijn weekend!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Restjes op maken ik vind dat altijd zo knap .
    En wat ben je lekker bezig geweest, zomaar opeens een hele serie kaarten.
    Knap hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf, de restjes zijn allemaal erg leuk verwerkt! Een mooie serie! Fijn weekend en veel plezier met de quiz!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nice Job! Thanks for joining us at Sketch Saturday!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    ทางเข้า D2BET

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaartjes, maar de tekst van Crafting..... GEWELDIG !!
    Zou je me de naam vd stempel aub willen vertellen ??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry, late reactie, maar de stempelset is van EchoPark-papiertjes en heet 'eat-sleep-craft'.

      Verwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien