maandag 23 april 2018

Reminder Voorjaars-challenge op het 4-Season Challenge Blog.

Goeiemorgen, daar zijn we (Nelly en ik) weer met een reminder voor de lopende challenge.
Er zijn al best wat inzendingen, maar er kunnen er nog best wat bij ;) De opdracht voor de maand april is: maak een lente- of voorjaarskaartje. Je kunt je kaart t/m vrijdag 4 mei HIER linken. En heb je zelf geen blog, dan kun je je kaartje ook plaatsen op onze 
Facebook pagina; 4-Season Challenge Facebook.  Zondag 6 mei maken we de top 3 bekend en op maandag 7 mei gaat er een nieuwe challenge van start. 
Voor mijn reminderkaartje heb ik een plaatje uit het Springtime knipvel (VK9565) gebruikt en mooie papiertjes + stempel die ik van Nelly kreeg. De uitdaging voor mij was om roze te gebruiken en dat is gelukt... De glitter- en glimsteentjes komen van de Action.
Wij gaan zo richting Zuid-Limburg, even er tussenuit en genieten met onze honden in een fantastische bed & breakfast. Rolf kan dan daar heuveltjes gaan fietsen, een goeie training voor Alpe d'HuZes.
Challenges;
AnMa Creatief - Voorjaar/lente
Scrapping 4 Fun Challenges - Spring

12 opmerkingen:

  1. Heel mooi en lief kaartje. Roze zien we niet zo vaak bij jou, dus die uitdaging kan ik me wel indenken. Goed gelukt!
    Veel plezier in het Zuiden.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Mooi gemaakt! En dat roze past er super bij Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ook met het roze. Ik moet mijn kaartje nog steeds plaatsen. De dagen gaan zo vlug!
    Veel plezier! Je hebt verlof nu, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart Colien,geniet van je vakantie!!!

    Fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt lente kaartje Colien....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitwerking van de sketch: een echte lentekaart!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje heb je gemaakt! Ik denk dat je 4 mei bedoelt! Mijn kaartje komt er nog aan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is a pretty card that feels like Spring. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a pretty image this is. Love the textures too! So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. you have created a pleasant card. Good luck to you.Thanks for playing along with us at Scrapping 4 Fun Challenge.Hope to see you again
    Shylaa DT@S4F
    Adhiraacreations

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien