zondag 29 april 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes: Embossing.

Vandaag start de nieuwe challenge op het Knutsels en Kadootjes Blog. Komende maand willen we graag embossing terug zien op je creatie. Dat mag heat (met embossingpoeder) of dry (met embossingfolders) zijn, combineren mag natuurlijk ook. 
Voor mijn voorbeeldkaartje heb mijn nieuwe Epic Celebration-set van Stampin'Up gebruikt. Daarbij heb ik de stempels afgedrukt met Versamark, daarna zilver embossingpoeder erop gestrooid en verhit met de heattool. Dit kaartje gaat vandaag mee naar de jarige Rick. Helemaal van toepassing voor een gitarist :)
Omdat het zo'n leuke sketch was en ik toch een beetje aan het uitproberen was, ontstond dit kaartje. Ook hier papiertjes van Stampin'Up gebruikt, alleen een ander kleurtje gekozen. Daarbij komt het zilver anders over als bij het donkerdere papier...
De glitter- en glimsteentjes zijn van de Action, ze passen er wel bij. En voor dit stoere kaartje vind ik vast nog wel een bestemming. 
Het zou leuk zijn als je mee wilt doen met deze leuke challenge, dat kan nog t/m vrijdag 25 mei. Kijk ook even op het blog als je de mooie voorbeelden van de gastdesigner en DT-leden wilt zien en als je nieuwsgierig bent naar de winnaar van de kikker-challenge.
Challenge;
Die Sketch-Tanten - Sketch

13 opmerkingen:

  1. Een stoere mannenkaart. Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kaartjes Colien.....helemaal in mijn kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke en stoere kaartjes Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee stoere kaarten !!!!
    Leuk !
    grts Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee hele stoere kaarten! Super! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaartjes heb je gemaakt, tof!
    Fijne zondag.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe en stoere kaarten, echt jouw ding! Hoest met de gezondheid, beetje opgeknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten allebei! Zulk leuk spul, he die embossingpoeder. Fijne week gewenst!
    Maar ik heb zo'n vermoeden dat we best veel van je gaan zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Colien al weer een beetje opgeknapt? Deze stoere kaarten zijn jou op het lijf geschreven, leuk zijn ze!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, eine phantastische Karte. Toll, wie du den Sketch umgesetzt hast.
    Danke daß du bei den Sketch-Tanten mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten! Leuke uitdaging weer!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien