maandag 11 maart 2019

Condoleancekaartjes.

Op het Marianne Design Challenge blog vragen ze dit keer om condoleancekaarten. Een echte uitdaging, niet de leukste gelegenheid, maar meestal wel dankbaar ontvangen. Dus ging ik aan de slag en maakte ik er meteen twee. Ik hoop ze voorlopig niet nodig te hebben...
Ik gebruikte op beide kaarten een plaatje uit het Silence knipvel (EWK1257), dat was het uitgangspunt. Voor het bovenste koos ik er het Herbs & Leaves papier bij, dat paste qua kleur het beste. Voor dit tweede kaartje koos ik voor de Etarnal paperpad, daar zitten mooie, stemmige papiertjes in. De bloemetjes zijn één van de eerste malletjes die ik kocht van Marianne Design.
Een nieuwe (werk)week gaat van start, maak er iets moois van! 
Challenges;
Cheerful Sketches - Sketch maart

Marianne Design - Condoleance kaarten
gebruikte materialen kaart 1:
Silence knipvel (EWK1257)
Paperpad Herbs & Leaves PK9152
LR0430 - Doily and leaves (blaadjes)

12 opmerkingen:

  1. Ja, mooie kaartjes zijn het! En leuk dezelfde sketch vandaag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartjes zijn het geworden Colien..

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie, bijzonder condoleancekaartjes. Weer een gaaf plantenrekje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaarten.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaartjes heb je gemaakt voor de Challenge Colien!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoop ook voor je dat ze voorlopig niet nodig zijn.
    Ze zijn erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met de Condoleance challenge.
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn prachtig. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn prachtige kaartjes Colien. Mijn favoriet is toch de bovenste....
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes, Colien.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie rouwkaartjes!
    Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien