zondag 17 maart 2019

Reminder masks/stencils bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m volgende week vrijdag 29 maart kun je meedoen aan de lopende challenge op het Knutsels en Kadootjes blog. Daar vragen we je om masks en/of stencils te gebruiken op je creatie. Hier zie je mijn reminderkaartje.
Ik heb de sjablonen van Tim Holtz gebruikt in combinatie met Dylusions inktsprays en modeling paste. Door dat laatste krijg je ook reliëf op de kaart. En die verhogingen heb ik op sommige plaatsen met een bronzen Sharpie geaccentueerd. Tot slot een organza strik, wat studs en een veer-bedel toegevoegd. 
Doen jullie mee met onze challenge? Voor meer voorbeelden kun je terecht op het K&K-blog. Daar zie je inspirerende kaartjes van mijn DT-maatjes. Ook kun je daar de gave prijs, beschikbaar gesteld door de Egel, zien.
Challenge;

10 opmerkingen:

  1. Jij hebt je echt uitgeleefd Colien. Ik vind het een superstoere kaart!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldige kaart een ware kleurexplosie.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Kleurrijk en stoer!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in frisse kleurtjes, heel mooie uitvoering !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, stoer en sprekend met het zwart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart! Hele mooie kleuren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij bent lekker los gegaan met je stencils, gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig, Colien. Mooie kleurtjes heb je gekozen. Goede werkweek gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great card! I love the backgrounds you created!!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. Mooi van kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien