dinsdag 26 maart 2019

Pech voor Nina.

Wat een pech voor Nina: ze heeft haar pols gebroken. Haar mama Sanne plaatste zondagochtend een foto op Instagram die mij inspiratie gaf tot dit kaartje. Daar was Nina te zien in een roze nachtjapon met haar onderarm in het blauwe gips. Toen ik zondagmiddag in de polder aan het wandelen was met Suus en Briep kreeg ik een appje van Sanne: Ben je thuis, want ik wil samen met Nina mijn kaartenstandaard komen brengen. Ik was zo'n 20 minuten later thuis en meteen aan de knutsel gegaan om dit kaartje te maken. Het maken ging vlot en ik was nog net op tijd om een foto te kunnen maken, voordat Nina binnenstapte: missie geslaagd! Ze was er erg blij mee en kon zelfs mijn handgeschreven tekst al een beetje lezen aan de binnenkant, ze is tenslotte al 4 ;)
Challenge;

8 opmerkingen:

  1. Zo'n lief kaartje verzacht toch echt wel het gips-leed!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag de foto ook passeren! Hoe lief is dat kaartje voor Nina! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart voor Nina!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, Nina was vast op slag vergeten dat haar pols in het gips zat.
    Mooi en lief kaartje!
    Fijne dag,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi toepasselijk kaartje voor pechvogel Nina!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tgoh is Nina al vier.. Kan me nog herinneren dat Sanne op haar blog liet weten dat Nina er was. Je kaartje is in ieder geval leuk, geen wonder dat Nina dat ook vond! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, arm meisje!
    Van jou kaart is ze vast weer een beetje opgeknapt.
    Leuke kaart, knap werk, zo last minut!!😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat sneu! Je kaartje voor Nina is erg leuk! Het blauwe gipspootje....hihi...En wat voor kaartenstandaard??

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien