zaterdag 23 maart 2019

For you.

Van het 'voor jou' van gisteren naar het 'for you' van vandaag is een kleine stap. Van het restje houtnerf papier sneed ik kleine strookjes en die vormden de achtergrond voor de tropische bloemen en blaadjes. Die komen uit één van de decoratie setjes die ik kocht bij de Action. De prijs is "maar liefst" € 0.68 per setje en er zitten 24 'plaatjes' in, dus die zaten  heel snel in mijn winkelwagentje... 
Alle onderdeeltjes hebben wat gouden accentjes. Normaal ben ik daar niet zo weg van, maar in dit geval vind ik het wel iets hebben...
Morgen nog een fleurig kaartje met nog veel meer bloemetjes uit de pakketjes.
Challenge;
Tuesday Morning Sketches - #495

14 opmerkingen:

  1. Weer zo’n mooi, fleurig kaartje. Dat goud is inderdaad heel mooi.
    Kom maar door met die leuke kaarten.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi.
    Juist op deze kaart is dat goud mooi, niet TE, maar het geeft een chique geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje met deze leuke sketch! Fijn weekend!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Colien! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kaartje en mooie bloemen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The flowers are lovely and the wood grain background looks terrific. So glad you joined us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige bloemenkaart, ik houd ervan! De gouden accentjes hebben zeker iets! Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Die gouden accentjes zijn heel subtiel, kan prima!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf! En dat voor zo weinig geld. Juist op zo'n verder rustig kaartje vind ik die gouden accentjes iets heel fijns hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kwam deze setjes ook tegen bij de Action en heb ze natuurlijk ook in mijn mandje gelegd. Maar ik vind het wel heel lastig om dit soort voorgedrukte dingen te gebruiken. Fijn dus om dit mooie voorbeeldje van jou te zien, ik kan wel wat inspiratie gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card! I love the wood grain background and those lovely flowers!
    Thanks for playing along with us at Tuesday Morning Sketches!
    Debbie ~ TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sooo pretty! I love the woodgrain paper and the flowers are lovely. Great use of stickers or punch outs. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien