dinsdag 24 september 2019

Er is er een jarig en kastje geverfd.

Vandaag weer een jarige in de mentorklas. Ik geef ze geen les vandaag, maar ik ga straks dit kaartje bij Geert in de les brengen. Het is een gezellig, feestelijk kaartje geworden met Eline's wasbeer en tekst en confetti-stansjes van Karin Joan. 
Ik had jullie verteld dat ik het kastje in de gang ging verven. Dit is hoe het eruit zag, best wel beschadigd, vooral bovenop en op de hoeken. De gang is niet zo breed, dus er 'botst' nog wel eens wat tegenaan.
En dit is hoe het nu is. Ik heb er 3 kleuren krijtverf voor gebruikt en vind het wel mooi geworden. De kasten in de kamer wil ik ook nog doen, maar ik ga het niet plannen. Het komt zoals het komt...
Challenges;
Marianne Design - Een dier op je kaart
Gebruikte materialen:
PK9149 - Paperpad Do what you love
KJ1729 - Karin Joan's Er is er een jarig
COL1472 - Eline's wasbeer

11 opmerkingen:

  1. Dat is zeker en feestelijke kaart geworden.
    Zo lief, de wasbeer met zijn kontje in de confetti.
    Ik ben benieuwd wat Geert er van vind.
    Je kaartje is prachtig zo.
    Veel mooier vind ik.
    Krijtverf is echt zo gaaf, je kan er hele nieuwe meubels door krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie transformatie van je kastje!
    en een reuzeleuk feestelijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, super schattig geworden! Je kast ook erg mooi, gaaf om je meubels zo weer een nieuw leven in te blazen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Colien. Hij wordt wel verwijderd, de challenge is nl: Maak een speciale vorm kaart, dus geen rechthoek, vierkant of ronde. Gebruik er een dier van Marianne Design op, dat mag een plaatje of een stans zijn.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf en gezellig kaartje voor je leerling!
    Je kast is erg mooi geworden, leuk spul is dat krijtverf! Ik heb toevallig ook een halkastje staan schilderen met krijtverf, maar dan in muisgrijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk jouw vrolijke confetti-kaartje voor de jarige Geert! En dat kastje, echt opgeknapt! Heerlijk is dat als je zo veel eer van je werk hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat een gezellige verjaardagskaart! Ook je kastje is heel mooi geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe make over van je kastje!
    Leuke vrolijke kaart!
    Wasbeertje zit nog in verpakking bij mij xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een kast en een kaart vandaag, allebei mooi werk Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk vrolijk verjaardagskaart.
    en je kastje is echt prachtig geworden!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo dat heb je mooi geverfd, dat kastje! Als nieuw!
    Je kaart is echt supervrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien