donderdag 26 september 2019

Week #39 van 52 Weeks to Christmas: challenge Winter Blues.

Aan het einde van de maand start er telkens een nieuwe challenge op het 52 Weeks to Christmas blog. Dit keer mocht Rosina het thema bepalen en zij koos voor Winter Blues. Een leuk thema en het zou mooi zijn als deze tinten straks in heel blogland te te zien zijn.
Op mijn kaartje van eergisteren zag je ook al een wasbeer, maar omdat het een vierkant kaartje was, kon het niet meedoen met de lopende challenge bij Marianne Design. Voor dit kaartje heb ik een andere vorm gekozen, dus ga ik in de herkansing. Onderaan dit blogbericht vind je de gebruikte materialen.
En omdat ik elke week 2 kaartjes maak, heb ik dat ook nu weer gedaan. Hier mag de muis tussen de cadeautjes staan. Hier heb ik nog wat lantaarntjes en lampionnen aan de tak gehangen.  
Doen jullie mee met onze uitdaging? Link dan je Winter Blues-kaartje morgen in een apart bericht op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen met de challenge kan t/m volgende week donderdag 3 oktober. Heb je vandaag al een kerstkaartje klaar? Dat kun je gewoon vandaag al linken en aan ons laten zien op het 52 WTC blog.
Challenges 1e kaartje;
Color Throwdown - ctd562


Marianne Design - Een dier op een andere vorm kaart
Gebruikte materialen:
COL1472 - Eline's wasbeer
PK9142 - Apres ski paper pad
COL1460 - Eline's slee (cadeautjes)
COL1439 - Eline's kerstversiering (cadeautjes)
CR1353 -  Labels XS
COL1438 - Eline's muizenkleding (sjaal en muts)



Challenges 2e kaartje:
Do-Al(l) Kreatives - Shaped cards
Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas
Merry Little Monday Challenge - Anything goes
Always Fun Challenges - Cute Critter


29 opmerkingen:

  1. Ze zijn beide geweldig!
    Ik moet dringend weer wat diertjes kaartjes maken. Maar deze week loop weer helemaal anders. Jaro is nog thuis tot vrijdag. Ik weet zelfs niet of onze uitdaging gaat lukken. Ik hou je nog op de hoogte, een weekje opschuiven is misschien een optie... X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaarten beiden! Vind de wasbeer wel heel cute! Erg leuk met de bonmen op de achtergrond en de kadootjes naast de muis en wasbeer! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaartjes in blue Colien ,
    fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een supergave kaartje heb je gemaakt voor de challenge leuk idee om de silhouetstempels te gebruiken voor de achtergrond ga ik ook een uitproberen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ze zijn allebei geweldig leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn het weer twee super leuke kaartjes Colien..
    Leuk zo in die blauw tinten.
    (je hint van gisteren was niet helemaal doorgedrongen...)

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldige kaartjes! En ja, voor mij is blauw altijd mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke kaarten in mooie blauwe tinten Colien. De eerste is echt mijn favoriet, zo gaaf zoals je de achtergrond gebruikt hebt om de kaart diepte te geven. Volgens mij een toppertje ;P
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Allebei je winterblues kaartjes zijn ontzettend leuk geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat mooie kaartjes, zo leuk met dat wasbeertje en de muis ! En ja, ik doe nu ook weer mee hoor ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw Colien, wat een superleuke kaarten zijn het geworden. Echt heel gaaf. Ik vind blauw ook altijd heel leuk en passend voor winterkaarten.. nu nog even je KKT kaartje gaan bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ben je toch een bezige bij. Allemaal leuke dingen op verschillende vlakken. hartstikke tof. Ik heb een stukje terug gescrolt om een klein beetje een inhaal slag te maken! Bloggen staat op een laag pitje, het is even niet anders ;-)
    Deze kaartjes zijn ook tof. Vooral de bovenste spreekt mij aan. De kleuren, de vorm de compositie. Mooi!!
    Nou groetjes, ik waai wel weer eens aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 schitterende winterse kaartjes Colien...zo leuk gedaan met die schattige diertjes erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee schattige kerstkaarten heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtkaartjes in deze blauwtintjes.. super!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaartjes Colien! Super!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat zijn beide kaartjes supermooi!
    het wasbeertje ligt hier ook op mijn tafel, maar nog niet gelukt om ermee aan de slag te gaan...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gezellige kaarten allebei! Ze zijn allebei leuk en de muis en de wasbeer blijven leuk! Je kan er zoveel mee! Mooie vorm heb je gebruikt voor allebei! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wonderful cut card! Love all the die cuts you combined.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#33 – shaped cards}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#33 – school enrollment}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#63 – Monochrom}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  20. zALIGE KAARTJES cOLIEN!!GROETJES EN FIJN WEEKEND, BLANKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een superschattige kerstkaart Colien.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukertje...
    Leuk dat je mee doet aan onze "andere vorm & dier" challenge...
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele leuke blauwe kaartjes, Colien! Leuke uitdaging ook weer.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee super leuke kaarten !
    Een wat late reactie , maar weinig bereik hier !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Lovely cards. Thank you for joining the Crafty Hazelnut's Christmas challenge. Hope to see you again next time.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. 2 prachtige kaarten in het blauw.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kaartjes Colien, ik vind de versie met het wasbeertje het leukst,
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Aaaaawwww... so cute! Lovely make

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien