dinsdag 16 juni 2020

Stipmok voor John.

Een hele tijd geleden heb ik voor een persoonlijke mok gestipt voor John. Hij is helemaal weg van stoere auto's, met name de Mustang. En misschien had je het paard al herkend, het is het logo van het merk.
Ik stipte eerst de omtrek van het paard om te zien of de vorm overeen komt met het origineel. Daarna vulde ik het op met verschillende groottes stippen.
Het is traditie dat John een eigengebakken appeltaart van me krijgt op zijn verjaardag, dus de mok ging mee óp de taart ;)
En Johny Mustang is dol op chocolade, dus de chocomel en de Tony's erbij waren een schot in de roos. Natuurlijk mocht een zelfgemaakt kaartje niet ontbreken. 
Ik heb nog meer stipwerk om te laten zien, maar ook nog wat kaartjes, dus kijk gerust morgen wat het volgende blogberichtje wordt...



8 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij! Superleuk cadeau dit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk gemaakt zeg.
    Stoer, met dat logo erop.
    En je taart erbij, mmmmmm, soms wilde ik dat je mijn collega was😉.
    Je foto's zijn donker, was het al laat, zat het weer niet mee of gebruik je ondertussen de nieuwe blogger, want ik hoor dat dat nog niet zo makkelijk is....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat een geweldig leuk en persoonlijk cadeau heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig cadeau zeg!! En dan nog een taart, chocomel en Tony's erbij.... Maar de mok is wel een topper!! Ik heb zoveel stipspullen, maar kom er steeds niet toe. Dan ga ik toch sneller zitten voor een kaartje. Misschien als ik straks vakantie heb ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk, persoonlijk cadeau! Mooi resultaat! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een originele stipmok heb je voor John gemaakt! En de appeltaart ziet er verrukkelijk uit! Zelfde recept als ik al eens geproefd heb??
    Ook de kaart erbij is erg leuk! Het is zo een heel gaaf pakketje geworden! En natuurlijk kom ik morgen weer langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat mooi gedaan! Een stoere beker gevuld met allerlei lekkers! Heel leuk gedaan! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien