vrijdag 19 juni 2020

You rock.


Hieperdepiep voor Wilma, zij is vandaag jarig. Het is een stoere chick, dus zij krijgt een stoere kaart. Gisteren zei ik al dat ik wat vaker mijn MFT Blueprints wil gebruiken, dus ook dit kaartje is ermee gemaakt. Heb een hele verzameling, waarschijnlijk volgen er nog wel meer kaartjes met de gave mallen-sets.

En omdat ik van het wit een helft overhield, maakte ik nog snel (want snel, dat kan met die Blueprints!) dit tweede kaartje. Altijd handig voor de voorraad. Vandaag nog een dagje online lessen, o.a. vanmiddag presentaties via Microsoft Teams van vijf van mijn mentorleerlingen. Altijd leuk, zelfs online ;) Fijne dag!
Challenge;

6 opmerkingen:

  1. Heel stoer! Ik moet even zoeken wat Blueprints zijn. Een stansen merk? Er is zoveel (en ik heb zoveel) en toch ben ik elke keer verbaasd als ik iets lees waarvan ik niet weet wat het is...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk stoer kaartje! Ik wil mijn blueprints ook weer wat vaker tevoorschijn halen dus alle inspiratie is welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great card! Love the embellishments. I really need to get my MFT blurprints out as well! They are great for creating with. Thanks for playing with us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous cards! I love that you created a second card with the extra supplies, too. I'm sure Wilma loved her awesome card, too. Thanks so much for sharing with us over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo, die zijn zeker stoer.
    De kleuren zijn mooi bij elkaar, dat maakt het extra stoer.
    Fijn weekend, want dat heb je ondertussen, het is alweer zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien