dinsdag 19 oktober 2021

Jabbertjes.

 

Zoals beloofd laat ik vandaag de 2 kaartjes zien die ik maakte met de overgebleven Jabbertje-plaatjes en papiertjes. Dit eerste kaartje is voor een lieve, jarige collega. Die hieronder gaat naar een collega die te kampen heeft met de nasleep van Corona, waardoor ze nog weinig energie heeft. Dat geldt overigens ook voor het kaartje van gisteren, wat naar een andere collega gaat. Voor allebei een kleinigheidje erbij om volgende week te genieten in de vakantie :)
Gisteren was inderdaad een volle dag, ik was laat thuis en besloot om voor 1 keer niet te gaan sporten op maandagavond. Dan is de Hiit , High intensity, dus echt pittig. Vanavond wil ik wel gaan, dan is X-Core, dat vind ik echt een leuke les. Maar eerst nog een dagje pubers bezig houden.

Challenges;

Creaties Suzan (op Facebook) - Sketch

Sweet Sketch Wednesday - Sketch 216



5 opmerkingen:

  1. Beautiful cards,thank you for joining in at the Alphabet Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn altijd leuk, kaartjes met Jabbertje erop.
    Alleen haar naam al🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely cards. Thanks for joining us at The Alphabet Challenge. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely use of the different papers.
    Thank you for joining SSW2.
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien