woensdag 7 december 2022

Colien daagt Sarah uit #17.


Vandaag is het weer tijd voor een uitdaging tussen Sarah en mij. Ergens in het voorjaar stuurde ik Sarah wat verschillende pakketjes toe en bedacht daar wat challenges bij, we zijn toe aan nummer 17.


Bovenstaand pakketje stuurde ik naar Sarah met daarin 2 silhouetten en leuke, winterse kerstpapiertjes van Joy! De 'opdracht' erbij was: Gebruik pakket nr. 17 en laat (een) kerstkaartje(s) zien met (één van de) silhouetten én 1 of meerdere kerstbomen erbij. Dat mag een stans zijn, een stempelafdruk of...

Voor mijn serie kaartjes gebruikte ik alleen de kinderen met slee, de gestanste tekst liet ik achterwege  en verving ik door zelf geprinte tekstjes. 

De dennenbomen zijn van Marianne Design, ontworpen door Marleen. Door de leuke sketch hebben de kaartjes niet veel meer nodig.

Afgelopen maandagavond mochten we Suus ophalen en (ik durf het bijna niet te typen) het gaat goed! Ze krijgt nog wel medicatie, maar dankzij een kneedachtig goedje waarin de pilletjes verstopt worden, gaat dat makkelijk naar binnen. Verder slaapt ze veel...

Vandaag niet echt een vrije dag: al vroeg op pad voor behoud van onze school én mijn baan. Vlak voor de herfstvakantie werden wij verrast door het bericht dat de provincie voornemens is om vanaf juli 2025 een groot aantal buslijnen naar Curio Prinsentuin Andel te laten vervallen. Zo'n 75% van onze leerlingen komt van ver en maakt gebruik van die buslijnen. We laten dit natuurlijk niet zomaar gebeuren en hebben verschillende acties opgezet. Een van deze acties is de petitie die ondertekend kon worden en die gaan we zo meteen met collega's en leerlingen aanbieden aan de provincie. Dat is op het gemeentehuis in Rucphen, niet bepaald in de buurt, maar afstand is nu even niet belangrijk.

Vanmiddag en vanavond zijn de 10-minuten gesprekken, dus ben ik op school = werk. Tussendoor sjees ik even bij mijn ouders langs, het is hun trouwdag: 49 jaar! (ja, ik was er destijds bij...) en ga ik op stagebezoek. Door alle stress rondom Suus ben ik best moe, dus ik tel stiekem af naar de kerstvakantie. Al staan er nog genoeg activiteiten vóór die tijd in de agenda...

Challenge;

Cheerful sketches - December sketch



7 opmerkingen:

  1. Ik herkende onze sketch meteen, super leuk gedaan.
    Kaarten met silhouetten erop vind ik altijd erg leuk, die deze valt meteen in de smaak.
    Sjonge, wat een (extra) stress erbij, dit de buslijnen. Goed dat jullie van je laten horen.
    En dan Suus..... wat is ze toch dapper. Ik blijf duimen hoor, kan nooit kwaad.
    Pas goed op jezelf, op tijd proberen te ontspannen (knutselen?), en op tijd naar bed, het is natuurlijk niet de bedoeling dat jij straks met Kerst en oud en nieuw in bed ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beautiful map
    thanks for participating in this challenge
    greetings jolanda bongers
    DT cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very beautiful. Thanks for joining the challenge of Cheerful Sketches. Hope to see you again. Greetings Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten heb je met die silhouetten gemaakt Colien, lekker winters. Hopelijk doet Suus het nog steeds goed en komt er nu een rustigere periode op je pad.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie winterse kaart met leuke silhouetten heb je met onze sketch gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan de CS Challenge. Hopelijk blijft het goed gaan met Suus en ik wens jullie veel succes met jullie acties om de buslijnen te behouden.
    Groetjes, Wies DT CS

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met de silhouetten en de bomen. Bedankt voor het meedoen bij CS.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. prachtige kaart, leuke uitwerking van onze schets!
    Fijne jaarwisseling!
    Nancy
    Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien