maandag 26 december 2022

Kerstkaarsen.

Gisteren vierden we kerst met de Duistere familie. Voor mijn ouders en zussen had ik grote glazen kaarsenpotten gekocht en daarop de verschillende kersttafereeltjes geplakt.
Op de bovenste 2 foto's zie je pot met het kerstverhaal (gemaakt met de nativity-malletjes van Marianne Design) voor mijn ouders. Die daaronder zijn de potten voor mijn zusjes Joanne en Willy.
Voor mijn jongste zusje Anne-Marie beplakte ik deze groene pot. De zwarte sihouetten waren lastig te zien, dus sneed ik de malletjes met goud uit. 

Natuurlijk pakte ik alles in en gingen er labels op de cadeautjes. Uit een leuk kraft-blokje van de Action stanste ik allerlei verschillende labels en sterren. 

Ook aan de andere cadeautjes gingen deze kleurige labels. In deze laatste pakjes zitten vrolijke sokken, die gingen meteen aan, heel grappig. 
Vandaag doen we het rustig aan, vanavond eten we met wat vrienden. Ook daarbij brengt iedereen iets mee en ik mag het toetje verzorgen. Het wordt een cool dessert: een trifle met speculaas- en schuimkoekjes, witte chocolade-mousse en verse vruchtjes.

Challenge;
Kaartjes Inspiratie Challenges - Alles behalve een kaart (2e inzending)

3 opmerkingen:

  1. Hoi! Wat een top idee zeg, die lichtjes! Heel goed bedacht. En de cadeuatjes zijn zo mooi, dat het bijna jammer is om ze open te maken. Het klinkt erg gezellig allemaal. Ook voor vanavond....dat toetjes... wauw wat lekker..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij er weer een werk van gemaakt.
    Het ziet er heel gezellig uit allemaal.
    Jullie hebben gezellige dagen gehad zo te lezen.
    En nu nog lekker vrij van je werk en tijd voor ontspanning en leuke dingen, geniet er van en neem ook je rust, dat heb je dik verdiend na de hectische weken hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk die silhoueten op de kaarsen en alles mooi ingepakt! Jij gaat weten wat doen met je 24 kadootjes van MD. Is mijn kerstkaart voor jou al aangekomen?

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien