vrijdag 9 december 2022

Trouwdag ouders.

Afgelopen woensdag was de trouwdag van mijn ouders. Ons pa en ma stapten in 1973 in het huwelijksbootje en ik was er als 5-jarig bruidsmeisje bij destijds. Natuurlijk maakte ik een kaartje en traditiegetrouw een kerststuk, ook namens mijn zussen met aanhang.

Ik zorgde de kleurtjes van beide creaties bij elkaar pasten. Hier zie je het stuk in de auto staan, ben vergeten een foto te maken toen ik het bij mijn ouders op tafel had gezet...

Deze week ben ik met een tweetal collega's druk geweest met het maken van pakketten voor de kerstkransenactie die we op school = werk organiseren tbv de Roparun en Alpe d'HuZes. Er meldden zich maar liefst 160 deelnemers aan en het was een aardige klus om alles op tijd klaar te hebben, want vandaag kunnen de pakketten worden opgehaald.

Challenges;



 

9 opmerkingen:

  1. Proficiat voor je ouders! En weer een mooie creatie! Vandaag weer post met jouw uitdagingsdagpakket op mijn blog 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een dikke proficiat ! een leuke kaart maakte je voor hen
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie lange tijd 49 jaar.
    Mooi om de kaart passend bij het stuk te maken, zo is het nog leuke om te geven.
    De sketch is leuk hè?! Ik zag het ook, wil het nog gebruiken voor wat last minut kaarten.
    Succes met de 160 pakket uitdelen, poeh, wat een werk joh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en een prachtig kerst stuk gemaakt voor je ouders.
    fijn weekend.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dus volgend jaar groot feest?? Vast wel, (bij leven en welzijn). Je kaart is leuk en het kerststuk is prachtig! En ja, nu snap ik dat je wel moe bent...Jee wat een werk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte nog met je ouders! Het stuk is prachtig en je mooie kaart past er goed bij.
    Wat een werk al die pakketten maken! Goed weekend en lekker uitrusten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is such a pretty card to celebrate 49 years! What an amazing milestone! Love the hearts and the sparkle! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sweet as can be! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful anniversary card! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien