zondag 4 december 2022

Reminder Rendier-challenge bij Knutsels en Kadootjes.

 

Nog t/m vrijdag 16 december kun je meedoen met onze rendier-challenge bij Knutsels en Kadootjes. Ik zocht de geometrische mal van Marianne Design weer eens op en maakte een reeks van 8 kaartjes. Die gaan in de verkoop voor het goede doel Alpe d'HuZes. Het nieuwe papier Winter Wonderland kreeg ik voor mijn verjaardag. 



Doen jullie mee met deze leuke en toegankelijke challenge? Er zijn deze maand zelfs 2 prijsjes te winnen, dus haal die rendieren maar tevoorschijn! 

We zijn nog niet van de zorgen rondom Suus af. Vrijdag gingen Rolf en ik haar uitlaten en even knuffelen en ging het best goed. Maar gisteren was ons bezoek echt een domper: ze was nerveus, wilde het korte rondje eigenlijk niet eens mee lopen. Toen moest ze weer spugen en was het pure gal.... zo sneu. Gisteravond is er weer een echo gemaakt en is te zien dat het abces zich inkapselt, ze krijgt nu aangepaste medicatie en we blijven hopen dat de antibiotica goed gaat aanslaan... Hopelijk is de update straks weer wat positiever...

Challenges;
Dutch Card Lovers - Hert of rendier

Freshly Made Sketches - FMS564




8 opmerkingen:

  1. Een prachtige serie kaarten. En ik leef mee met de zorgen rondom Suus. Sterkte er mee, jammer hè dat beesten niet kunnen praten. Dan zou ze kunnen vertellen hoe ze zich precies voelt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, mooi hoor, 3 kleuren zijn zo mooi.
    Wat een diegene toch om die lieve Suus.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie serie rustige kerstkaarten heb je met dat gave rendierhoofd gemaakt Colien. Wat ziet ze toch af die lieve Suus, echt erg voor haar en jullie hoor. Inderdaad volgen er hopelijk positieve geluiden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige serie moderne kerstkaarten! Ik ben er weg van!! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.
    Arme Suus, ik heb zo met haar te doen. Hoop dat de medicijnen snel aan gaan slaan, duim voor jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige rendierkaartjes Colien. Bedankt voor het meedoen met DCL en alvast fijne feestdagen gewenst. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card! That stag is wonderful! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a great series of cards. I love their moderne style . Thanks so much for joining us at Freshly made Sketches this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie met deze prachtige rendierkop! Fijn dta je meedoet met DCL, dank je wel Colien.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien