woensdag 28 december 2022

Kleurenkaartenteam: felgroen met zilver.



We zijn al weer toe aan de laatste woensdag van dit jaar en dat betekent: KKT-dag bij Martina. Deze keer mocht ik de kleurtjes bepalen en ik koos voor zilver bij het felgroen van vorige maand. Ik maakte een collage van verschillende plaatjes waarop de kleurencombi te zien is, maar het bleek geen inspiratie voor mijn kaartje:

Ik maakte deze kaart voor een leerling uit de mentorklas die morgen jarig is. De meeste leerlingen krijgen de kaart in de les, maar voor Bradley ging ie op de bus ivm de kerstvakantie.

Bradley houdt van gamen en ik vond het wel leuk om zijn leeftijd op de kaart te laten zien. De slimline mal met 'bubbels' is van Avec en ik kocht em al in april, maar had em nog niet gebruikt... Het zilveren spiegelkarton is lastig te fotograferen, maar het ziet er wel feestelijk uit.

Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombi? Ik wel, dus ik ga in de loop van de dag eens een rondje doen. Alle linkjes vind je op het blog van Martina. Morgen ben ik er weer met 2 kaartjes, dan laten we zien wat de december-challenge is bij 52 Weeks to Christmas.

Tuesday Morning Sketches - TMS#689 Anything goes

22 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Wat een toffe kaart voor een 15-jarige maakte je!
    Dankjewel voor deze leuke kleurencombo, erg feestelijk! Ik heb er toch wel even over moeten nadenken wat ik er mee ging doen maar het is dan toch weer goed gelukt!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het knalt van mijn scherm.
    Voor een jongen is het, vind ik, altijd extra leuk om zijn leeftijd te verwerken op een kaart.
    Leuk, het game thema.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuke en erg feestelijke verjaardagskaart voor een gamende tiener!
    Lieve groetjes voor een gezellig jaareinde!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moest heel diep nadenken over deze combinatie....maar wat jij maakte voor Bradley is helemaal top! Zeker feestelijk door het zilver. Grappig dat jij ook koos voor het glinsterpapier en het spiegelpapier...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf kaartje voor het KKT! Stoer en heel feestelijk! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bradley mag maar wat blij zijn met zo'n MOOI felicitatiekaartje Colien in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Je hebt een MOOIE combi gekozen die uiteindelijk toch moeilijker uitviel dan oorspronkelijk verwacht.
    Liefs Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als dat geen echte tienerkaart is . . . Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk vrolijk kaartje voor een tiener! Leuk dis stans met al die gaatjes! Groetjes en een fijne jaarwisseling. Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart voor je mentorleerling, Colien. Zeer geschikt voor een gamende puber.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Flashy en zoveel op te zien. Leuk
    Fijn eindjaar
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stoere kaart Colien....wordt vast goed ontvangen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke stoere kaart in de door jouw gekozen kleurtjes!!
    Fijne jaarwisseling en tot volgend jaar!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een geweldige kaart voor een jongen van 15.👍 Groetjes en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een stoere kaart voor een jonge kerel. Tof dat je voor al je leerlingen een attentie maakt voor hun verjaardag.
    Fijne jaarwisseling voor je ganse familie.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw, een hele leuke, stoere kaart werd het zo ! lekker feestelijk met dat zilver er bij,
    bedankt voor je kleurenkeuze deze maand
    fijn dat je er weer bij bent deze laatste uitdaging van 2022 !
    Prettig eindjaar,
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super kaartje voor de KKT. Heel mooi bedacht.
    Claudia

    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart, en ik zie dat je ook verschillende kleuren zilver hebt gebruikt, dat vind ik nou juist zo leuk daar wordt het speels van. Kortom ene geslaagde kaart in de door jouw gekozen combinatie.
    Trouwens ook nog bedankt voor jou mooie kaart die vorige week in de bus viel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ideale kaart voor een gamer! Ik was heel blij met je kleurkeuze want ik had al zoiets in gedachten, mijn kaartje was dan ook vrij snel klaar zodat ik ook nog tijd had om het boekje te maken. Fijne laatste dagen van 2022! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fun card!
    Thanks for playing along in our Annual Anything Goes challenge at Tuesday Morning Sketches
    Debbie - TMS DT
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Congrats on winning the Tuesday Morning Sketch Challenge. This is a great teen card!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien