dinsdag 17 mei 2011

Diploma.

De examens zijn begonnen, dus binnenkort hoop ik dit kaartje te mogen versturen naar een geslaagde. De gebruikte sketch komt van Secret Crafter Saturday Challenge. Het papier is, net als gisteren, van Karen Fosters Design, evenals de stickers. Het Magnolia afdrukje heb ik ingekleurd met Derwents. Aangezien het kaartje voor een jongen is, heb ik niet al teveel toeters en bellen toegevoegd.
Morgen is het weer kleurenkaartendag en kun je mijn lichtblauwe creatie komen bekijken.

grtz.Colien

Challenges;
The Secret Crafter Saturday Challenge - Sketch
Magnolia Stamp Lovers - Graduation

14 opmerkingen:

  1. super leuk!! heerlijk om hem te mogen ontvangen,zijn weer slopende tijden voor sommige onder ons,lekker als deze dan op de mat valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje!, Ik zal onderhand ook eens moeten beginnen, Lot begint zo aan haar eindexamens.
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Colien !
    Heel tof !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat zal diegene blij zijn ,die deze kaart gaat krijgen!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kaart Colien.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat is dit leuk ! mooi gemaakt ! he, ik kan nu bij jou makkelijker reageren, zonder dat het reactieblokje verspringt... heb je iets verandert ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastisch mooie kaart Colien!! Ik hoop dat er iemand van je familie, vrienden of kennissenkring slaagt en deze kaart mag krijgen!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je het afdrukje mooi ingekleurd! Leuk gedaan!

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderful Job with Jane's sketch

    Thanks for joining us at Secret crafter saturday this week and good luck!

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof kaartje en mooi ingekleurd!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Perfect graduation card

    Thanks for joining our sketch challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE

    Hugs Jane x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow this is a Fabulous graduation card, beautiful colouring,

    Thank You for taking part at Secret Crafter Saturday Challenge: 134 Jane's Sketch

    Good luck with the challenge,
    Hugs Bridget :) x.
    SCSC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh! What a great boy-card :o) Love the small books at the side of the image.

    Thanks for joining us at Secret Crafter this week

    Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien