dinsdag 24 mei 2011

Summer.

We hebben al heel wat zonnige dagen gehad dit jaar, dus de challenge bij Lili of the Valley sprak me wel aan: Here comes summer. De stempeltjes zijn erg lief en voor dit kaartje heb ik 'Glamorous Gardening' gekozen. Ik heb het afdrukje ingekleurd met Derwents. Het papier is van Chatter BOX, evenals de vilten cirkels en bloemen. Het tekstje is een rub-on van Imaginisce. Zo is het toch weer gelukt om verschillende challenges te combineren :)

grtz.Colien

Challenges;
Lili of the Valley - Here comes summer
Challenges For You - CFY#12 Sketch
Wags 'n Wiskers - Circles

5 opmerkingen:

  1. Wat een superzomers kaartje. Echt leuk die knalkleuren!
    Tot straks, gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    Wat een superkaartje. Die kleuren zijn helemaal top! Lekker zomers.

    Groetjes,
    Karen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Idd een heel zomers kaartje, erg vrolijk. Leuk de vilten cirkels en bloemen.
    Fijne dag, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Colien
    Love the image, love the papers, love the colours and your great design !!!
    Enjoy the day,
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart weer. Die cirkels doen het erg goed!

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien