zondag 1 mei 2011

Tilda op de kermis.

Een tijdje terug had ik een kaartje gemaakt met papier wat ik tijdens een ruil van Esther had gekregen. Het kwam uit de June Bug paperpad van Basic Grey. Ik vond het wel gezellig, kleurig papier, dus heb ik de paperpad zelf aangeschaft. Voor de challenge van Magnolia Licious kwam het goed van pas. Daar moest je je laten inspireren door de volgende foto:
Ik heb beide Magnolia afdrukjes ingekleurd met Derwents. Tilda was ietsje te groot om óp het paard te plaatsen, dus heb ik haar (met 3D foam) op de voorgrond geplakt. Het papier is al kleurig en druk genoeg, dus ik vond de pareltjes voldoende versiering.
Graag tot morgen. Dan laat ik weer een kaartje zien met een afdrukje wat ik heb ingekleurd met Distress inkt. Fijne zondag allemaal!

grtz.Colien

Challenges:
Papartake Weekly - Sketch #55
Magnolia Licious - Inspiration challenge #6
Stampavie and more - Pearls

8 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Colien! Ik ben benieuwd naar je kaart van morgen.

    Groetjes Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat knap gedaan. De sfeer in de foto komt helemaal terug in jouw kaartje!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo colien
    wat maak je mooie kaarten en vooral de kleurcombinatie''s vind ik geweldig.
    kan ik nog veel van leren, vandaar dat ik je volger bent geworden.
    fijne dag en groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan! Zie vanalles op de foto wat ook op je kaart terrug komt. Vrolijk de kleuren en leuk het paard met Tilda ervoor.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Colien,
    Beautiful work on your card.
    The design paper you have used has all the colours of the challenge in it. Beautifully coloured!!! Love your sketch :o)
    Thank you for joining in our Magnolia-licious Challenge Blog.
    Hugs, Candy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gorgeous card Colien love the cute image thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your carousel horse and Tilda with the Basic Grey paper. Thanks for participating in the Magnolia-licious Challenge. Linda C

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card and awesome take on using the inspiration picture. Thank you so much for joining us at Magnolia-licious Challenge and hope to see you again for the next ones :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien