zaterdag 14 mei 2011

Ruitjes en rozen.

Wat een gedoe met blogger gisteren, zeg. Gelukkig doet alles het weer, berichtje van gisteren even opnieuw gepost en er zijn alleen wat reacties verdwenen. Da's jammer, maar helaas. Deze foto met berichtje stond al ingepland, maar komt nu wat later op de dag. Moest ik nog een keer typen en foto toevoegen. Het is kaartje geworden  naar aanleiding van de challenge bij Anyone for Anya. Daar was een foto geplaatst van verschillende kleuren rozen en dat was de inspiratie voor dit vrolijk gekleurde kaartje. Ik heb gekozen voor papier uit de June Bug paperpad van Basic Grey. Behalve het stukje met roze ruitjes, dat komt uit een Kruidvat blokje.Dat wilde ik toch graag gebruiken, want bij Cupcake Craft Challenges is de uitdaging 'ruitjes en rozen'. Vandaar dat ik er ook nog extra roosjes op heb geplakt. Het CC Design afdrukje  'Honey Summer' is ingekleurd met Derwents. De naam heb ik gebruikt als tekstje, wat ik heb geprint op het designpapier. Ik ga weer met een heel andere klus aan de slag: we zijn buitenom aan het schilderen. Ons huis wordt weer mooi (herkenbaar) blauw :)

grtz.Colien

Challenges:
Anyone for Anya - Kleureninspiratie
Cupcake Craft Challenges  - Cupcake 141: Gingham and roses

11 opmerkingen:

  1. hallo colien
    wat een leuk,vrolijk en zonnige kaart is dit geworden.
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Colien, Gorgeous card! Such a sweet image and fab colours.

    Lisa x
    GDT - Cupcake Craft Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yep, ik had dezelfde problemen.....mijn berichtjes zijn gelukkig netjes terug gezet maar de reacties daarop zijn wel verdwenen....Jammer maar helaas...
    Wat een heerlijk vrolijk gekleurde kaart heb je gemaakt Colien. Leuk zo met die ruitjes en de roosjes!!
    xxx
    Dutch Tulip
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh a really cute card, love the gingham and roses! Thanks for joining us at Cupcake Craft Challenge! Shelly x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Colien,leuke stempel,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is super adorable! Love the cute roses and DPs you used! Thank you for joining us at AFA!
    Hugs, Maribeth AFA DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super lieve kaart leuk dat je mee speelt met AFA succes groetjes Christa AFA DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een leuke kaart ! inderdaad, jammer van bloggers 'geknoei' of weet ik het wat er aan de hand was... In ieder geval, gelukkig zijn we terug en is de schade vrij beperkt.
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Precious card and beautiful coloring! Thanks for joining us at CCC this week and good luck!
    ~hugs
    Sara, Guest Cupcake

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cutie Colien! Love your colouring! Thanks for joining in the fun at Anyone for Anya this week.
    Susan xxox

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Colien, what a gorgeous card. I love the colours you've used. Thanks for joining us at cupcake craft challenge this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien