dinsdag 25 december 2012

Kerstkadootjes deel 1.

Eerste Kerstdag brengen we altijd door met mijn familie. Samen met mijn ouders, 3 zussen en aanhang eten we om de beurt bij één van ons en we brengen elk wat te eten mee. Dit jaar eten we bij mijn middelste zusje. Ook m'n nichtjes van 7 en 4 helpen mee, zij verzorgden vanmiddag iets lekkers bij de koffie/thee. Eerder vanavond hebben we een heerlijk voorgerecht op en zojuist genoten van het hoofdgerecht. Nu ben ik even thuis om de honden uit te laten en zometeen gaat neef Bart (13 jaar) zorgen voor het toetje. Ik ben benieuwd....

Deze 2 potjes maakte ik voor mijn oudste zusje als klein kerstkadootje. Ik heb er de rendiermal van Marianne Design voor gebruikt ook het label is gemaakt met een stempeltje van MD. In elk potje zit een vanillekaarsje. Morgen laat ik jullie zien wat ik voor mijn andere zus(je) gemaakt heb. Tot dan, fijne dag(en) verder!

3 opmerkingen:

  1. Hoi Colien,

    Echt leuk gemaakt en heel leuk om te krijgen.
    Ik heb vandaag ook al een heel leuk zelfgemaakt cadeau gehad van mijn zus.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gaaf uit! Zelfgemaakte cadeautjes zijn altijd leuk om te geven èn om te krijgen. Ben benieuwd wat je voor je andere zus hebt gemaakt (en of het toetje lekker was).
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow..., Colien deine Gläser sehen super aus - wunderschön !!!
    Herzliche Weihnachtsgrüsse, alles Liebe
    Mo

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien