zondag 16 december 2012

Sketchchallenge bij AFA.

Hey, waar is iedereen bij Anyone for Anya?? Geen inzendingen bij de vorige challenge, jammer! Voor komende week is de uitdaging misschien wat toegankelijker: een sketch waarmee je aan de slag kunt. Zoek een leuk afdrukje van The Greeting Farm of CC Design en doe mee!!
Dit voorbeeldkaartje heb ik gemaakt met dit schattige dametje van The Greeting Farm. Ingekleurd met Spectrum Noirs en het achtergrondpapier is van Marianne Design. De swirls zijn gemaakt met Spellbinders en het blauwe lint kocht ik bij de bloemengroothandel. Verdere versieringen vond ik niet nodig.
We hopen op leuke kaartjes, doen jullie mee?? Fijne (freubel)dag, allemaal!

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje weer Colien, helaas heb ik deze niet in mijn bezit,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Colien,

    Nee het was niet druk deze ronde bij AFA, wat heb jij weer een leuk kaartje gemaakt vind die sneeuwvlokken rand heel leuk!!
    Merit heeft besloten te stoppen, eigenlijk kan ze het sinds de zomer niet meer bijbenen bij AFA. ze maakt niets meer dit i.v.m school, heb het een tijdje (onder haar naam) waargenomen omdat ze toch niet gelijk wilde stoppen,maar ze krijgt zeker de komende tijd niet meer tijd dus toch besloten om te stoppen,
    Fijne zondag veel liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Colien,

    Leuke kaart is het geworden. Ik heb de mijne ook al af :-).
    Fijne freubeldag vandaag

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Colien, wat een leuke kaart heb je gemaakt!! Ik wilde heel graag meedoen met AFA, maar zag dat er helemaal geen aanmeldingen waren en om nou te winnen van alleen mezelf is ook niet echt een uitdaging. Ik hoop dat ik deze week tijd kan vinden om een leuke kaart voor AFA te maken. Je voorbeeldkaart is geweldig.

    Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk afdrukje is dit! En wat jammer dat jullie de afgelopen week geen inzendingen hadden bij AFA. Deze sketch ziet er in ieder geval weer heel gaaf uit. Jouw voorbeeldkaartje moet anderen zeker inspireren.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wowww, wat een schitterende kaart zeg, prachtig !!

    liefs Astrid

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien