zaterdag 15 december 2012

Snelle kerstserie deel 4: kerstbomen.

Vandaag weer 4 ongeveer dezelfde kaartjes. Het idee van de gestikte boom zag ik bij Sanne, helemaal leuk! En handig om restjes op te maken.....
Op een of andere manier zat ik nog in het ritme om er 4 tegelijk te maken, handig voor m'n productie, maar verder geen reden :)
De boom is dus gestikt, gewoon even met de naaimachine. De washi tape kocht ik bij Hema, lintje komt uit mijn voorraad en de stempels zijn van Marianne Design. Morgen even geen serie, dan laat ik je een voorbeeld zien voor de nieuwe challenge bij Anyone for Anya.

5 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Colien.
    Echt leuk zo met die gestikte kerstboom.
    Ik breng morgen het tasje bij je en als je er niet bent hang ik het aan de deur.
    Laurien was het vergeten mee te nemen ,en heb ook nog een muts gevonden onder de bank van de pop van Rosey.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind ze superrrr, leuk de doorgestikte boom. Mooi met de washi tape,

    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha Colien,
    ik vind het razend knap deze series.
    Vandaag heb ik zuchtend aan mijn tafel gezeten. Het lukt van geen kanten! Met moeite krijg ik 1 kaartje af en dan nog niet tevreden. Nou maak ik voor kerst nooit veel kaarten, dat scheelt. Meestal maken we nieujwaarskaarten. Maar ook dat idee moet nog geboren worden.
    Eerst maar een weekje school af krijgen.
    groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Colien,
    Wat een leuke snelle kaart.
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Te gek dat ik je geïnspireerd heb! Jouw kaart is super gaaf! Vooral dat geniete lintje vind ik er heel leuk bij staan.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien