zaterdag 26 maart 2016

BEDANKT.

Nog een bedankje wat ik gemaakt het voor één van de sponsoren van de Paasworkshop tbv Alpe d'HuZes. Geen kaartje, maar een wikkel voor een (h)eerlijke reep chocolade. Niet alleen de wikkel, maar ook de inhoud viel (letterlijk) goed in de smaak ;-) 
Ook hier weer de Botanical set van Stampin' Up gebruikt, vind de bloemen (stansen, stempels én papier) helemaal te gek!
Vandaag zijn Nelly, haar zus Annelies en ik bij Ingrid geweest, waar we een SUperleuke workshop hebben gevolgd. Het was een heel relaxt en fantastisch verzorgd door de gastvrouw. Ingrid, enorm bedankt en voor mijn volgers: de resultaten zie je snel.
Challenge;
Feeling Sketchy - Sketch #141
Sketch #141

12 opmerkingen:

  1. Wat gaaf gedaan Colien....ziet er prachtig uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave wikkel voor een heerlijke reep chocola. Lekker bedankje met mooie bloemen. Leuk dat je vandaag een workshop hebt gedaan. Laat maar gauw zien wat je gemaakt hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar is het berichtje dan! Heel leuk gemaakt met een hele gave set, ik kan me heel goed voorstellen dat dit heel goed in de smaak is gevallen...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er mooi en lekker uit, gave letters trouwens, fijne paasdgaen! Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm, dat is lekker, zeker een tof cadeautje met die leuke wikkel erom heen! En de workshop, gexellog, ik ben benieuwd! Gezellige paadagen voor jou en Rolf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Colien! This chocolate box is such a clever project and I love your take on our sketch! Thanks for joining us at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was zeker een gezellige dag.
    Deze wikkel is ook gaaf en idd de bloemen zijn echt SUper mooi.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful box. Love your take on the sketch. Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful box you made and I like how you take our sketch :-)) Fantastic job!
    Thank you for entering at Feeling Sketchy this time! Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a super idea! Thanks for joining us for Feeling Sketchy #142.

    Love
    jen Leeflang
    FEELING SKETCHY DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien