woensdag 30 maart 2016

Kleurenkaartenteam: Limoen en bruin.

De laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina! Deze maand koos Marfien bruin bij het limoen dat van vorige maand overbleef. Een beetje lastige combi, maar dat is juist de uitdaging. De kaart die ik gemaakt heb, is voor Tony, mijn zwager die vandaag jarig is.
Meer zien in deze kleurencombinatie? Ga dan naar Martina's blog, daar vind je de linkjes. Deze maand gemist en/of al weer startklaar om aan te melden voor volgende maand? Kijk dan volgende week woensdag voor de volgende kleurencombinatie. Dan wordt het bruin met........
Challenge;
Cheerful Sketches Challenge - Sketch maart (gedraaid)

28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie stoere kaart, ondanks dat de kleurencombinatie heel lastig is heb jij het geweldig volbracht..groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke, stoere kaart ! geslaagd hoor !
    fijn dat je weer meedoet met het kkt,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke, stoere en ook frisse kaart door die kleur limoen! Gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super stoere kaart met die motor erop! Gaaf ook al die pijlen. Hihihi, ja misschien tot vanavond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele leuke stoere kaart zo voor het KKT top!
    Groetjes,

    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Had ook eerst een mannenkaart in gedachten en al half afgemaakt, maar toen kwam er iets anders op mijn pad. Deze kaart geeft mij weer prima inspiratie voor mijn oude idee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Colien,

    Deze is stoer... Dat had ik nog niet gezien in het KKT van deze maand. Dus heel origineel! fijn om telkens zo veel stijlen tegen te komen in het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Colien,

    Deze is stoer... Dat had ik nog niet gezien in het KKT van deze maand. Dus heel origineel! fijn om telkens zo veel stijlen tegen te komen in het KKT!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje wat een spannende kleuren. Ik zou niet zo gauw weten wat je er mee moet, maar jou is he.t super goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook jou kaart vind ik een stoere kaart!! Leuk met die pijlen naar de motor, niet meer te missen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. STOER!! Dat donkerbruin en de pijlen zijn gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een stoere kaart zColien. Die motor is wel een treffer zo. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een stoere kaart Colien...heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Colien, wat een gave kaart voor je zwager!
    Heel leuk deze sketch-uitwerking!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoere mannenkaart...heel mooi in deze kleurencombi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Stoere mannenkaart...heel mooi in deze kleurencombi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele mooie stoere mannenkaart, je uitwerking van de sketch is echt super.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele toffe KKT kaart Colien en lekker stoer ook in deze kleuren. Mooi.
    Groeten van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele toffe KKT kaart Colien en lekker stoer ook in deze kleuren. Mooi.
    Groeten van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. leuk gedaan met die pijltjes.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk zo'n stoere kaart in deze kleuren, Colien!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zeer tof zo met die felle groene pijlen .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende mannenkaart in de KKT kleuren! Heel stoer. Ik vind hem zo gaaf dat ik hem heb gepind (als je het niet goed vindt, moet je het even laten weten).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuke stoere mannenkaart!
    liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Aparte zeer stoere herenkaart Colien Supermooi gemaakt wwoww
    Liefs van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ook een herenkaart en totaal anders. Zeker helemaal stoer. Leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien