dinsdag 29 maart 2016

HOME.

Gisteren zagen jullie bij Mariken al een verhuiskaartje voor haar collega. Laat dat nou ook mijn collega zijn, hihi. Dus ben ik gisteren (tijdens de 'Alles mag, niksen moet' dag) aan de slag gegaan en dit kaartje voor haar gemaakt. Vivian houdt wel van een beetje vintage achtige stijl, dus vandaar dat ik voor dit achtergrondpapier heb gekozen. Het pannenlap-malletje is van van Marianne Design, vond ze wel grappig aan het haakje, gemaakt met een splitpen. 
Challenge;
CAS(E) this Sketch - CTS #165

5 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk dit! Wat tof ook die pannenlapjes zo! Heerlijk zo'n dagje he?!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk !
    Gaaf die pannenlapjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik loop achter, merk ik. Zowel op jouw blog als met het maken van kaartjes voor collega's ;) Vind je pannenlappen helemaal leuk en lekker huiselijk. Gaaf verhuiskaartje. Paaskaartje hieronder is ook een leukerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu zie ik deze pas...we houden elkaar lekker op de hoogte wat betreft onze collega's he?!! Tof kaartje voor Vivian!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, this so fun! Great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien