zaterdag 18 juni 2016

Snelle kaarten.


Bij de Action kocht ik een blokje waarmee je 12 kaartjes kunt maken. Twee daarvan zag je al in dit blogbericht, vandaag nog een aantal. Het waren leuke designs met toffe kleurtjes en schoolborden met leuke tekeningen en teksten.
De onderdelen hoef je niet eens uit te knippen of snijden, ze zijn al voorgestanst, dus uitdrukken, plakken en klaar. Ideaal voor snelle kaarten. 
Deze ging al op de bus voor een vriendin in Zuid-Limburg, zij kan af en toe wel een gezellig berichtje gebruiken. Binnenkort laat ik je nog meer kaartjes uit deze serie zien.
Vandaag eerst even wat noodzakelijke klusjes en daarna een drukke dag vol verjaardagen en feestjes.... 

8 opmerkingen:

  1. Wauw helemaal leuk zijn deze
    Grtjs Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn leuk, ik heb ze ook gekocht maar moet er nog aan beginnen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super leuk!
    Een ideaal pakketje om mee op vakantie te nemen!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Action heeft vaak hele leuke knutselspulletjes. Deze serie is wel heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snel... maar wel erg leuk Colien!
    Het is een setje hele gave kaarten geworden.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ik maar denken dat je zo gaaf hebt leren letteren in mijn workshop.. ha ha! Erg gave kaartjes, ik houd wel van dat krijtbord stijltje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze snelle kaartjes had ik nog gemist. Zo snel waren ze, hihihi! Maar ook superleuk. Van de Action, tof. Net als Nicole vind ik de krijtbordtekstjes hartstikke leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien