maandag 5 juni 2017

4 Season SWAP lente #3

Vandaag laten NellyLarissa en ik weer een SWAP 'opdracht' zien. De laatste uit onze eerste reeks, de derde uit het lentepakket wat ik mocht samenstellen. Dit keer was het de bedoeling om iets leuks te maken van de pillowbox. 
Hier zie je nog even alle spulletjes. Op 3 april en 1 mei heb ik al verschillende kaartjes laten zien, dus er waren al verschillende materialen opgebruikt. Het blauwe cardstock en allerkleinste label had ik nog en dat zie op dit cadeaudoosje:
En deze week zijn er 2 mensen in onze vriendenkring die 40 worden. Dus ik heb alvast wat voorbereidend werk gedaan en een tweede doosje gemaakt:
In het pillowboxje heb ik een venstertje gemaakt met mika. In het doosje zitten snoepjes en een cadeaukaart. Op een klein label de "onvermijdelijke 40" (gemaakt met de elegant numbers van MD), vastgemaakt met een koperen speld.
Ik ga snel bij Nelly en Larissa kijken om te zien wat zij gemaakt hebben met de pillowbox. Ben erg nieuwsgierig, jullie ook?

9 opmerkingen:

  1. Superleuk deze twee doosjes! De sierlijke strik op het bovenste doosje is mooi. En de onderste is natuurlijk gaaf omdat ie is voorzien van een venstertje (en lekkers, hihi). Geniet van je extra vrije dag! Is Rolf al weer een beetje gerecupereerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf Colien. Zo leuk om weg te geven. Met het venstertje is het net wat extra leuk, vind ik.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke doosjes en inderdaad heel leuk bedacht van het venster. Gezellige weggever.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doosjes zijn het geworden.
    Op naar het zomerpakket....ben benieuwd.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk gemaakt ! de cijfers zijn ook wel heel erg top, ik ga een kijkje nemen denk ik om ze toch te bestellen... =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke doosjes, helemaal met dat venstertje er in, de gouden wikkels van de snoepjes zorgen voor wat extra 'bling'!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave doosjes, dat is echt leuk om zoiets te geven. Meteen een heel feestelijk geheel!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend gaaf gemaakt.
    Leuk dat venstertje.
    Op naar de zomer..de lat heb je hoog neergelegd, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien