woensdag 7 juni 2017

Roparun 2017.

Toen mijn kanjer Rolf afgelopen vrijdag thuiskwam na zijn Alpe d'HuZes avontuur, vertrok Ropateam de Buitenbeentjes richting Hamburg. Afgelopen weekend liepen zij in estafettevorm van daaruit naar Rotterdam voor het goede doel. 
In het team zijn 9 van onze VMBO-collega's actief. Een aantal lopers, maar ook fietsers, chauffeurs en mensen die helpen met de catering. Zij werden gisteren op school in de bloemetjes gezet en ik had de eer om daar iets moois van te maken.
Twee van mijn favorieten gecombineerd: bloemen en fröbelen, dus de opdracht was geen probleem ;-) Bij de Action kocht ik gave, glazen flessen. De deksels moesten eraf, zodat de bloemen erin konden, maar vond ze te leuk om ze weg te laten, dus heb ik ze in een zakje aan de achterkant gehangen.
Het is een soort uitgebreide 4-daagse traktatie geworden; snoep, bloemen en een medaille, haha. Het plaatje met Engels drop en de leuke tekst ('t zit d'rop) gebruikte ik al eens voor een cadeautje toen mijn vader met pensioen ging. Ik vond het nu ook wel toepasselijk. 
De collega's waren er blij mee. Het is een hele prestatie om na zo'n (in)spannend weekend meteen weer aan de slag te gaan. 
Ik ga nog even wat klusjes doen thuis, vanmiddag weer aan de bak als vrijwilliger bij de kinderfilm. Dan draaien we de animatiefilm 'Storks' op groot beeldscherm. Gezien de weersomstandigheden denk ik dat het wel eens druk zou kunnen worden...


8 opmerkingen:

  1. Het zag er echt prachtig uit, Colien! Klopt helemaal, de combinatie van bloemen en freubelen is jou op het lijf geschreven. Succes met de klusjes in huis en veel plezier vanmiddag met de film. Hopelijk komen er veel kinderen jullie kant opgewaaid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toppers toch allemaal! En wat maakte jij er geweldige potten voor, een mooi cadeau! Heel gaaf gedaan, Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje en wat een toppers zijn het toch Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toppers zijn het, allemaal!
    & wat heb je ze verwend met mooie bloemen en creaties.
    & hoe was de filmmiddag?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gedaan van je collega's en leuk zo'n mooi presentje bij terugkomst.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ben je toch goed bezig jij! schitterend leuk gedaan voor al die kanjers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf gedaan. Leuke opdracht ook!
    En slim om de deksels te bewaren en mee te geven!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke weggevers heb je gemaakt! Zo een opdracht is jou inderdaad wel op het lijf geschreven!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien