dinsdag 6 juni 2017

Fay-Jet.

Mijn vriendin Jetty heeft haar ontslag genomen bij haar baas. Vanaf 1 juni is ze eigen baas en heeft ze haar eigen bedrijfje Fay-Jet. Na 30 jaar werken in de tuinbouw was het tijd voor een nieuwe uitdaging. 
Ze werkt nog steeds met plantjes en maakt mini fantasietuintjes, de zogenaamde Fairy gardens. Met dit gegeven en haar naam kwam ze op deze bedrijfsnaam en daar hoort dit gave logo bij.
Gisteren was er in Pinksterfair in Drimmelen en daar had ze haar spulletjes op een kraam uitgestald. En ze heeft nog meer markten te gaan komende zomer. Daarom bedacht ik dat ik een vlaggenlijn zou maken, zodat ze die in of aan de kraam kan hangen. 


En dit is ie geworden. Elk vlaggetje is ter grootte van een correspondentiekaartje. Aan weerskanten het logo en in het midden de naam.
Het geheel ging in deze gepimpte envelop mee naar de Pinksterfair. Jetty was erg verrast en blij met de vlaggenlijn en we hebben em meteen aan de kraam geknoopt. Paste helemaal bij al het mosgroen op de kraam en haar kleding ;)
Het leuke Pinksterweekend zit erop, zo naar school = werk waar we in de ochtendpauze onze kanjers van Ropateam de Buitenbeentjes in de bloemetjes gaan zetten. Hoe die eruit zien, laat ik snel zien.
Challenge;
Sketch Saturday - Sketch #466

12 opmerkingen:

  1. Waw, wat is dit tof, een heerlijke aanmoediging voor de nieuwe uitdaging van je vriendin. Leuk dat je zo met haar logo kon spelen!
    fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig die slinger die jij voor Fay-Jet hebt gemaakt! Wat zal dat mooi hebben gestaan. Leuk ook dat ie meteen kon hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi setje en wat een gave vlaggenlijn Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je deze gave slinger hebt gemaakt voor je vriendin. Dat zal prachtig hebben gehangen aan haar kraam!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super idee , deze slinger !
    Had haar kraam wel willen zien !
    Lijkt me top !
    Werk ze !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wOW KNAP HOOR OM ZO'N MOOIE VLAGGENLIJN EN KAART TE MAKEN MET DE STIJL VAN HET NIEUWE LOGO VAN EEN BEDRIJF..SUCCES AAN FAY-JET OOK HE. LIEVE GROETJES BLANKINA

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw! Zo mooi! Daar heb je je vriendin heel blij mee gemaakt! Als ik daar ergens in de buurt zou wonen dan zou ik haar kraam graag bezoeken.
    Leuk concept!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Colien,snap dat ze hier blij mee was.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie vlaggenlijn in een prachtige envelop heb je voor je vriendin gemaakt. Ik vind haar logo heel mooi en ben even gaan kijken wat ze maakt. Echt schitterend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf zeg, zo'n geweldige vlaggenlijn! Wat zal ze daar blij mee zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ontzettend leuk! En natuurlijk was dat een schot in de roos!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuk! Wat zal je vriendin bij verrast zijn geweest, en wat een stoere beslissing van haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien