donderdag 29 juni 2017

Week 26 van 52WTC; challenge Engelen.

Zoals elke donderdag komt het DT van 52 Weeks to Christmas weer in actie. En omdat het de laatste donderdag is, hebben we weer een challenge voor je. Dit keer heeft Epie de uitdaging bedacht: gebruik 1 of meer engelen op je kaart. Dat viel niet mee, ik heb gezocht, maar kon geen enkel engeltje vinden in m'n collectie. Dus maar zelf engeltjes gestanst, geknipt en geplakt :-)
De papiertjes zaten ook bij m'n SU-bestelling die ik afgelopen dinsdag binnenkreeg, daar ging meteen de schaar in. Het zijn hele simpele kaartjes geworden, maar dat was nodig, want gisteren had ik veel op mijn klussenlijstje. 's Middags ben ik naar school geweest, omdat we een klassenuitje hadden: we gingen bowlen met m'n klas en 's avonds was er het laatste Dagkampoverleg.....Misschien iets te snel gemaakt...zie nu dat het rode papier op z'n kantje geplakt is...
Doe gezellig mee met een wekelijks kerstkaartje, wat je vandaag al kunt linken onder het blogbericht op 52WTC met alle engelen kaartjes van het DT of... maak ook een kaartje met 1 of meerdere engeltjes en link dat vanaf morgen t/m volgende week donderdag in het speciale blogbericht. 

15 opmerkingen:

  1. Jouw engel is tof, zeg! Geweldig dat je de vleugels van een doily hebt gemaakt. En wat rode papiertje verkeerd, dat maakt toch niets uit?! Gave kerstkaartjes zijn het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die engeltjes heb je tof gemaakt. Staat op het papier van SU.een plakrichting? neen toch! creatieve vrijheid...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, prachtig gedaan, heel mooi, die engeltjes met doily-vleugels ! En dat rode papier had ik nog niet gezien hoor, je gebruikt dat net zoals je wil ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan deze kaarten met de engeltjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah, vandaar dat ik je gisteren op school zag lopen...Was het uitje geslaagd!?
    Je engeltjes in ieder geval wel, wat een lieverdjes zijn dit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes hoor en dat papier kun je alle richtingen uit gebruikten volgens mij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes Colien! De vleugels van de engeltjes zijn dolly's....wat een goed idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan zo die engeltjes! En mooie papiertjes! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke zelf gemaakte engeltjes! Ik ga mijn best doen om tussen mijn spullen engelen te vinden. Dat lukt vast wel...en anders heb ik mooie voorbeelden ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gedaan deze zelfgemaakte engeltjes! ! En mooi papier ook.
    Groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk gedaan om dan gewoon elfjes te maken. Ze zijn echt schattig geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Toffe opdracht, maar die laat ik voorbij gaan. Doei!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn heel schattig, Colien! En dat van je rode papier was me niet opgevallen...
    Ik vind het altijd zo leuk om alle kerstkaartjes te bekijken op donderdag, maar dit keer ben ik wat verlaat omdat ik even vrijwel niet op internet kon...
    groetjes en fijn weekend!
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien