maandag 12 juni 2017

Waterdiertjes in sepia.

Ik beloofde jullie nog meer blauwe kaartjes, maar helaas... het zijn bruintinten geworden. Dat kwam doordat ik graag weer iets uit de voorraad wilde gebruiken, wat al heul lang ongebruikt in de la lag. (#use your stuff, een idee van Cornelie) Het gaat om de project life kaartjes die je hier achter Eline's waterdieren ziet. En ook daar wilde ik graag mee aan de slag, want dat zijn m'n nieuwe aanwinsten. Dan maar diertjes in kurk, zodat ze qua kleur mooi passen bij de PL-kaartjes. De achtergrondpapiertjes komen weer uit het Côte d'Azur blokje van Marianne Design.
Tijdens de studiedag van 31 mei jl werd er aangekondigd dat er een jubilaris onder de werknemers was. Het bleek dat ik dat was, ik was 12½ jaar in dienst van ROC West Brabant! En dat feit werd aangenaam beloond met mooi boeket én een envelop. De inhoud daarvan heb ik besteed aan leuke spulletjes voor mezelf, waaronder deze nieuwe malletjes die Eline Pellinkhof heeft ontworpen voor Marianne Design.
Deze zeehond vind ik ook zo leuk en met de combinatie van het achtergrondpapiertje en het kurk krijg je een zomers sfeertje. Daar past het tekstje 'vakantie' prima bij. Die komt uit de nieuwe set 'Groetjes'van Karin Joan, daar zie je binnenkort meer van! Het idee van de flapjes bovenin heb ik overgenomen van Sanne, ik vind het een grappig detail. De enamel dots maken het geheel op beide kaartjes af.
Op naar een nieuwe werkweek. Wederom een drukke: o.a. herkansers bij bloem, dinsdag een studiedag in Ede, donderdag een bbq met de geslaagden (spannend!!) en een aantal oudergesprekken. Ach, de laatste loodjes zo richting het einde van het schooljaar...
Challenges;
Marianne Design - Kaart met waterdieren
Marianne Design Kreadiva's - Alles mag, optie 'In, op of rondom de zee'
Marianne Design Divas Challenge blog - Alles mag met min. 3 MD producten (papier, malletjes, tekstjes en enamel dots)

Paper Play Sketches - Sketch 44

Use your stuff (and show it)


22 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze kaarten met de nieuwe mallen. En wat een verwennerij. Nog hartelijk gefeliciteerd met je jubileum! !
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ook heel erg leuk in deze materialen ! mooi resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf resultaat met kurk en de bruine kleuren. Je grijpt bij deze dieren al snel naar blauw, maar dit is misschien nog wel leuker!
    En Gefeliciteerd. Bloemen en een envelop bij je 12,5 jarig jubileum......mooi!! (daar doen ze bij ons in het basisonderwijs niet aan).
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooie kaarten heb de zeehondjes en leuke kleuren gebruikt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Colien, zag ze al op FB.
    Welke kaart wil je mee laten doen. Er mag maar één kaart met de challenge meedoen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. van harte gefeliciteerd, prachtige bloemen en die envelop heb je ook nuttig besteed.
    Die diertjes zijn weer geweldig!!!
    wat een gave kaartjes heb je ermee gemaakt.

    Succes met de drukke werkweek, liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb toevallig agelopen weekend de PL kaartjes er ook weer bijgepakt! Ik kwam ze tegen in de kast. Super leuk zijn deze bruine kaartjes en de dieren in het kurk zien er ook goed uit! Gefeliciteerd met je jubileum, extra leuk als je het niet verwacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful! Thanks for sharing at Paper Play Sketches.
    ~Owner/DT Janis

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs leuk in deze kleuren, Colien! Oeehh die kaartjes liggen bij mij ook nog ergens te verstoffen :o. Daar moet ik ook echt weer eens wat mee doen hihi. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn gaaf Colien, in deze kleuren en met de PL kaartjes! Super mooi!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind het super leuk gedaan, trok op Facebook ook al mijn aandacht. Leuk gedaan.
    Leuk dat je mee doeet met onze waterdieren challenge.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt Colien,heb dat papier ook nog in de kast.Gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt mooi dat je de beesten van kurk hebt gemaakt. Staat prachtig! Groot gelijk dat je de inhoud van de ROCWB-envelop hebt besteed aan leuke dingen voor jezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kaartjes, wat leuk die diertjes in kurk. Gefeliciteerd met je 12,5 jarig dienstverband, prachtige bloemen heb je gekregen. En heerlijk om de inhoud van je envelop aan knutselspulletjes uit te geven.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel gaaf deze twee!! Mooie naturel kleuren en de diertjes zien er stoer uit.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toffe waterdierenkaartjes.
    Dat kurk is inderdaad leuk.
    & nog gefeliciteerd met je 12,5 jarig jubileum. & groot gelijk, jezelf verwennen met mooie spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee hele gave kaarten Colien!!!
    Weer lekker stoer ;D
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou, deze tinten zie ik ook graag hoor! Twee mooie kaartjes zijn en jouw stoere tintje eraan! Leuk dat kurkgebruik! Van harte met je jubileum, leuk ook dat het een verrassing voor je was :) En dat je op jouw school verwend wordt dan, dat is bij ons niet zo. Zoiets gaat onopgemerkt voorbij. Toen ik 25 jaar "aan de zaak" was werd wel het speldje voor me opgehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Both of these cards are super cute! Great take on our sketch! Thanks so much for sharing with us at Paper Play Sketches! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk om de diertjes in kurk te stanzen! Ik vind vooral het zeehondje zo leuk!! Succes met de laatste loodjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Marianne Kreadivas!
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien