vrijdag 16 juni 2017

Groetjes in de lift.

Vandaag was ik wat vroeger thuis uit school en besloot ik om op de valreep mee te doen met de LiftChallenge. Deze keer was de uitdaging om zelf een achtergrond te maken met embossing en gedeeltelijk in te kleuren met waterinkt. Ik koos voor vlinderstempeltjes van de Action, nadat een eerdere poging met een zonnebloemstempel niet helemaal naar mijn zin was. De kleurtjes zijn gemaakt met Distress inkt.
En ik heb de woordstans van Karin Joan gebruikt, ik vind em geweldig leuk!
Nu snel m'n kaartje linken en op naar de visboer, want die staat er er ook maar tot 18.00 uur  met zijn kar :-)
Challenge;
Lift Challenge - #118 voorbeeld van Lindsey

14 opmerkingen:

  1. Super gaaf !!!
    Heb de groetjes stans ook ( in verpakking).....
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja super tof. Deze viel van de week ook in mijn mandje ;-)) Mooie lift op de valreep. Dank je wel Colien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig die vlinders in regenboogkleuren, of eigenlijk witte vlinders 'op' regenboogkleuren.. De groetjes stans had ik nog niet gezien.. hij staat nu ook op mijn (veel te lange) wensenlijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een geweldige kaart! En je groetjes-stans is super! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke lift, dank je wel! En inderdaad op de valreep! Heel leuk die stans! Dank je wel voor het meedoen Colien en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt.die vlinderstempel is erg leuk.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en het is je maar weer gelukt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf deze achtergrond, en dan ook nog die leuke stans erbij!
    TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful, colourful card...very happy feeling.
    tfs,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, jouw uitwerking van de challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige liftkaart, mooie kleuren en mooi met de vlinders.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf Colien, heel mooie lift!! Daar had ik dus niet aan gedacht, om allemaal losse stempels te nemen..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat mooi zeg! Te gek..fijn weekend, lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien