vrijdag 18 januari 2019

Drie keer strookjeskaart.

Bij Dutch Card Lovers is een leuke challenge: maak zelf een achtergrond en verwerk dat in strookjes op je kaart. Die uitdaging ging ik aan met een mask en witte gesso op zwart papier Dat geeft een tof effect, beetje krijtbord-achtig. Het geheel in golvende laagjes gesneden met 2 stiksteek-malletjes van MFT. Deze kaart is voor een (ex-)collega, hij verdient even wat bloemetjes!
Ik maakte ook wat regenboogjes met Distress inkt. Bij deze sprenkelde ik er wat water op voor het gave oxiderende effect. Tekstje voor een collega die het op dit moment even moeilijk heeft....
En hier bewerkte ik de achtergrond nog met grijze inkt en een mask. Tekstje erbij in hetzelfde grijs voor een jarige. Een hele leuke techniek, die ik dankzij de uitdaging ben gaan proberen. En écht op de valreep kan ik nog meedoen met de challenge. :)
Challenge;
Dutch Card Lovers - #303

13 opmerkingen:

  1. Mooie serie Colien, ik heb deze voorbij laten gaan het spelen met inkt gaat me nog niet zo goed af!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt op de valreep met de reepjes kaarten! Ze zij n alle drie heel gaaf! Ik ben er niet aan toe gekomen. Maar wie weet ga ik deze techniek nog eens toepassen op een kaartje. Hoeft niet altijd voor een challenge.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke challenge he?! Zo tof om op deze manier eens iets uit te proberen, en zo te merken vind je het wel wat! Hele mooie kaarten!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind ik super gedaan Colien!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gedaan die achtergrond. ;) En die stans die je gebruikt hebt is ook erg leuk. Toppie! Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke reeks kaarten, en knappe achtergronden.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn alle drie heel gaaf geworden, Colien en wat leuk dat je meedoet met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge he ik heb ook meegedaan, vind alle versie super..zelfde idee drie keer anders. Fijn weekend! Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaarten Colien!
    Geeft een geweldig leuk effect zo die losse stroken.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke serie kaartjes
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien