woensdag 30 januari 2019

Kleurenkaartenteam: Donkerblauw met goud.

Januari zit er bijna op en op deze laatste woensdag van de maand is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam van Martina. Nancy mocht deze keer de kleuren bepalen, rekening houdend met het donkerblauw van Mariken van vorige maand. Er kwam goud bij en ik heb 2 CAS-kaartjes gemaakt in deze combinatie. 
Een oud BasicGrey papiertje met olifantjes, strookjes effen papier én natuurlijk het goud, geen slechte match vind ik. Op het bovenste kaartje stanste ik de teksten uit een bonbon-verpakking, op het onderste kaartje heb ik goud-glitterpapier gebruikt. De sterretjes rechtsonder heb ik net voor het maken van de foto nog toegevoegd, ik vond het toch wat saai zonder ;)
Ik ga zo eens kijken wat anderen hebben gefröbeld, ik ben benieuwd!
Challenge;
CAS(E) this Sketch - CTS#306


29 opmerkingen:

  1. Mooi Colien! De eerste vind ik net een tikkeltje mooier zeker omdat ik weet dat het bonbon papier is.
    Fijne dag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn helemaal leuk geworden, vooral de eerste vind ik de kleuren het best uitkomen. geslaagd hoor
    bedankt voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten! Wat een prachtig designpapiertje heb je gebruikt, met die kleuren blauw!
    Geniet van je vrije dag, lekkerrrr!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee toffe kaartjes Colien, zou nog maar wat bonbons kopen want de volgende keer moet je opnieuw goud gebruiken :-)
    Heerlijk dat je vandaag in de sneeuw kan wandelen en niet hoeft te ploeteren om naar je werk te komen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaartjes in deze mooie, warme kleuren! Leuk gedaan.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, soms bedenk je later dat je toch nog wat mist, he?! Je kaartjes zijn leuk geworden. Dat olifantenpapier is echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kaartjes!
    Wat een grappig dessin papier, helemaal leuk.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaartjes, Colien. Wat slim om bonbonpapier te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Colien,

    Wat een gave kaarten heb je gemaakt met de kleurencombi.

    Gr.....Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toffe kaarten!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaartjes en zo zie je maar dat er overal goud te vinden is! Zelfs in de bonbondoos! haha!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Colien,
    je beide kaartjes zijn erg leuk! Die ster is een mooie toevoeging. Ik heb dat ook, even van een afstandje bekijken en dan toch of niet toevoegen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi zijn ze, allebei erg geslaagd! Leuk dat olifant papiertje, past er qua kleur erg goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee super leuke kaartjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn leuk, alletwee! Gaaf is dat blauwe designpapier met de olifantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartjes. Leuk gefotografeerd met ook de flesjes in die kleur. Mooi geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige feestelijke kaartjes.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtig zoals jij zo'n simpele uitvoering tot een schitterende kaart weet te brengen. leuk om te lezen dat je de tekst uit bonbonpapier stanste, heel herkenbaar haha, ik bewaar óók vaak van zulk soort papiertjes, heb er altijd moeite mee om zulke dingen weg te gooien, want... wie weet... ooit nog eens voor een kaartje? groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Colien,

    Wat een geweldige kaarten! Het is echt heel fijn om al die mooie creaties te zien in mijn kleuren van deze maand!
    En olifantjes... Wat hadden die mooi in onze collectie voor Music for life gestaan! Ben helemaal fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. toffe kaartjes, leuk om die 2 verschillende lettertypes te gebruiken!
    Het effen goudpapier vind ik het mooist.
    Nancy





    BeantwoordenVerwijderen
  21. 2 schitterende kaartjes Colien...heel mooi en sprankelende die gouden teksten...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gave kaartjes Colien! Leuk zo met de tekst op z'n kant..
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. twee leuke kaartjes, waarvoor bonbonpapier ook kan gebruikt worden.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. 2 toffe kaartjes heb je gemaakt. Wat een goed idee, uit verpakkingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel geslaagd,Colien. Mooi om verpakkingen te hergebruiken.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke kaarten voor het KKT. Mooie combinatie vond ik, het heeft wel iets dat goud, al ben ik niet echt een goud mens. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien