dinsdag 29 januari 2019

OEHOE!

Er is weer een leuke Lift Challenge en deze keer wilde ik niet op de valreep meedoen ;) De uitdaging is om een kaart te maken met zwart als basis. Ik moest meteen aan de nacht denken en toen kwamen de maan en sterren, voor de lopende uitdaging bij De Egel, vanzelf. Een leuke sketch opgezocht (vorige week stond ik in de top 3, erg leuk!), één van mijn allereerste malletjes tevoorschijn gehaald en dit leuke uiltje op een tak gezet. De horizontale strook is geëmbost met een mal van de Action. Tot slot nog wat sterretjes op de achtergrond getekend/gestipt met een witte Sharpie. Echt een kaartje wat mijn achternaam eer aandoet, haha.
Challenges;
Lift Challenge - #137

De Egel - Maan en Sterren
Sketch Saturday - #548

15 opmerkingen:

  1. Oehoe!! Goeiemorgen! Wat een leukerd is dit! Heel tof uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoehoe! Helemaal leuk dit kaartje!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Heerlijk met die felle kleuren op het zwart, het blijft een leuke mal.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je toppertje Colien en deze
    nieuwe uiltjes kaart is ook wéér Superleuk meid !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eerst moest ik even foto vergroten voor de horizontale streep.....
    Wat een ontzettende leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha ja, een duistere kaart is het zeker! Gaaf gedaan deze uil in de nacht met maan en sterren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Onwijs leuk is deze uil in lekkere kleurtjes tegen het zwart, top! Leuk dat je meedoet weer met onze Liftchallenge, Colien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk Colien! De fleurige uil komt prachtig uit tegen de duistere nacht! Je hebt ook nog een leuk stempeltje met sterretjes van Crealies.. hihihi...
    Dank je voor het meedoen bij de uitdaging van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf deze felgekleurde uil in de donkere nacht! Slim verzonnen en superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoot Hoot Hott!! I love it!! Great take on this week's sketch with that sweet owl!! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday....it is always so much fun seeing each individual interpretation!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk! Ook om je denkproces te horen, dat vind ik altijd leuk om te horen. Erg vrolijk met deze vrolijk gekleurde uil. Erg tof om aan het duister te denken, maar ik vind de kaart meer bright door het verdere kleur gebruik ;-)
    Erg leuk dat je weer meedoet met de liftchallenge, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk bedacht en gemaakt. Leuk om naar te kijken. Fijn dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien