maandag 14 januari 2019

Lieke geboren.

Een collega werd voor de 2e keer vader, dus maakte ik in de kerstvakantie (wat lijkt die al lang geleden, zeg.....) een kaartje voor de komst van Lieke. Het is een leuk modelletje geworden, dankzij mijn nieuwe Marianne Design mal (Anja's vertikale Creatables LR0570). 
Het schattige konijntje zagen jullie gisteren ook al in het wit, grijs is ook leuk ;) Ook hier de geschulpte cirkel, die zit dus bij de 'vouwmal'. De ballonnen horen bij Eline's baby bunny's.
Aan de binnenkant dezelfde cirkels, maar dan omgekeerd qua kleur en de babytekstjes. Omdat ik het nog wat saai vond, heb ik 2 eyelets in het papier geknepen en er een touwtje in geknoopt met klein veiligheidsspeldje. 
Op naar een nieuwe (werk)week, fijne maandag!

11 opmerkingen:

  1. wat een lieverd is dit kaartje met dit schattige konijntje erop.
    Leuke mal zeg, volgens mij hebben wij die (maar dan in het vierkant) de laatste keer gewonnen bij MD.
    Je brengt me op een goed idee...de schulprand hoef je niet te gebruiken natuurlijk....
    even wachten tot de prijs binnenkomt ga ik er mee aan de slag.

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Colien!! Die konijntjes zijn zo schattig.
    Hele fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee, die eyelets!
    Eens schattig kaartje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en lief kaartje voor kleine Lieke, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje! En wat een leuk modelletje. Weer iets voor op mijn verlanglijstje.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja hè, alsof het zeker alweer lang geleden is, herkenbaar gevoel.
    Heel mooi en lief kaartje voor de kleine Lieke, mooi model ook en zulke lieve kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk zeg! Ik had die stans nog niet gezien, maar hij is erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke baby kaart en ook een leuke modelletje .lief konijntje en die kaart in het wit is ook heel lief.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien