zondag 23 juni 2019

Kei-leuke challenge bij Knutsels en Kadootjes.

Vandaag gaat een nieuwe, kei-leuke challenge van start op het Knutsels en Kadootjes blog. De komende 6 (!) weken dagen we jullie uit om iets met stenen of keien te laten zien. Niet alleen in de tekst, maar ook in designpapier, stempeltjes, stansjes, behangstaaltjes of embossing-mallen kun je dat terug laten komen. Mijn voorbeeldkaartje is voor mijn zus(je) Willy. Zij werkt al sinds haar afstuderen op dezelfde basisschool en was toe aan verandering. Ze ging in de regio solliciteren en bij een tweede school was het raak. Dolblij is ze, kei-tof voor haar! 
Doen jullie mee? Dat kan t/m vrijdag 2 augustus. Kijk op het K&K-blog voor meer inspirerende voorbeelden, wie weet doe je er een steengoed idee op ;)
Challenges;
De Egel - Alle vormen behalve vierkant en rechthoekig.

9 opmerkingen:

  1. Verandering van spijs doet eten, zeggen ze wel. Ik hoop dat je zus het naar d'r zin heeft in haar nieuwe baan. Het kaartje voor haar is prachtig!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super deze kei-toffe kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je gelukt!
    Heel tof!
    Leuke opdracht. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke creatie!! Heel erg tof gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel leuk kaartje geworden!
    En gefeliciteerd met je prijs bij DCL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit zo een grappige challenge! Ga er eens over nadenken... Jou kaartje is in ieder geval al super leuk, of eh.. kei gaaf natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met deze challenge kun je Leo leuke kaarten maken, ik word er helemaal enthousiast van.
    Deze kaart vind ik ook zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kei toffe kaart . Klasse dat je met onze uitdaging meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien