dinsdag 18 juni 2019

Weer wat stipwerk.

Vandaag wil ik weer een aantal mokken laten zien die ik voor collega's heb gestipt. Deze is voor onze directrice, zij wilde graag een iets met rood. Dat werd de mok zelf en de stippen werden groen, turquoise en koper met wit. 
Dan deze voor Arjens. "Doe maar iets met hardlopen..." Tja, hij heeft al meerdere keren de Roparun gelopen, dus voor hem het logo opgezocht en dat bleek ook uit stippen te bestaan. Goed gejat dus ;)
Marjolein wilde ook graag een stipmok en gaf drie opties: klussen, hardlopen of honden. Ik koos voor het laatste en maakte pootafdrukken op de mok. Het was eerst niet helemaal duidelijk of het om poezen- of hondenpoten ging, nadat ik er nog nageltjes bij had gemaakt wel. Tussen de pootjes door nog wat gedoodeld met een porseleinstift en meteen de naam op het oor geschreven.
De kinderbingo was een succes gisteravond: zo'n 70 kinderen speelden mee. Vanavond ga ik kijken naar een klucht in de feesttent. Niet dat ik echt fan ben van het genre, maar mijn ouders zijn actief bij de toneelvereniging die het spel opvoert. Mijn vader heeft het decor gemaakt en mijn moeder zorgt voor de aankleding daarvan én van de spelers. Ik ben wel nieuwsgierig, is elk jaar toch weer een dolle boel.

5 opmerkingen:

  1. Mooi weer Colien! Veel plezier vanavond. Ik verwacht vandaag mijn spulletjes van de Egel! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier vanavond. Wordt een kleurrijke boel met al die gestipte mokken in jullie koffiekamer! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat zijn ze weer leuk!! Je moet een winkeltje beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg, wat een gave mokken heb je gestipt. Allemaal weer heel persoonlijk.
    Leuk dat er zoveel kinderen bij de Bingo waren en ik zou zeker ook gaan als mijn ouders zo actief zijn bij de vereniging. Is vast erg leuk! Ik hoorde een keer van iemand die absoluut gen fan was van Andre Hazes (sr), maar met iemand meegenomen werd naar een concert.... nou, hij ging helemaal uit zijn dak! Genoot ervan, de sfeer etc...

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien